Hur ond ÄR du?

HUR OND ÄR DU?

Klicka HÄR för att göra testet!!


Du är 24% ond!

Du är en aningen ond, fast i smyg!

Fler test hittar du,
på testportalen.se



/Katja
1 Pia:

skriven

Oj oj oj den vågar jag inte göra... ;)

Skall ta din utmaning sen tänkte jag.. Som jag kom på nu.. Bättre sent än aldrig.. =)

2 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; haha ingen aning om jag ska vara ärlig xd

3 Malin:

skriven

Ond i smyg är nog det bästa :D

Iskallt vatten visserligen, men också ång- och torrbastu. Och bubbelpool :D

4 Deniesé:

skriven

sv: Det har varit bra, mycket att göra men snart är det lov. :) Hur har du haft det själv?

5 Carma ♥:

skriven

Kul med massa test, om man inte har något att göra ;-)

Förra inlägget, var det verkligen supersnabbt, det var ju hur mycket som helst ;-)

Hoppas att du får en fin dag idag gumman!

Kramar <3

6 - Emma:

skriven

Godag.

Jaadå, som en gris :P Dudå?

Joo jag ahar gjort de, men ble inte nöjd så de blir att försöka igen :)

7 Lisa:

skriven

Haha, tågen... Tror du jag springer runt och fotar tåg eller?! ;0) 'asg'



En omelett är väl ingenting. ;0) Hihi. Man tager ju vad man haver som det heter. =0P



Hur är det idag? Jag mår bra, men mår illa idag med och har spänningshuvudvärk. =0/



Kram!

8 Sandra:

skriven

Haha jag var också aningen ond ;) Fast lite fler procent, hmmm. Haha.

ja det är ju så man får tag på fuskisarna.

9 Erika - Att övervinna min Fetma!:

skriven

Hej igen!

Läste igenom om dig och din brors viktnedgång. Har själv haft tankar på magsäcksoperation ska jag vara ärlig att säga. Men vet dels inget om det osv. Du är så duktig som kämpar varje dag! Du är ju jätte fin i kroppen nu..



Får man betalt bukplastiken +brösten?



You go girl! Kram

10 Linnea :>:

skriven

ja det går ju också bra :D

so far so good :D

kram

11 liza:

skriven

haha xD

12 evelina:

skriven

Hehe de va som fan:P

13 Regina:

skriven

haha du är ganska snäll:) ska kolla hur ond jag är nu!

14 denice:

skriven

nu kan du läsa om hajken.. :)

15 esna:

skriven

ack dsötnos==) v

16 Malin-Hockeyfruga:

skriven

haha eller hur;D hahaha sambon sök ihop med en idiot där..kolla inlägget "holy shit", helt otroligt! ;D ja hatar att storhandla, denna gång blev de dock billigt, 900;O hehe! men har inte kött kött än..de är ju de som kostar faaan :S hihihi är du smygond;P ska se va jag är!! ;P haft en bra dag annars?

17 Martina:

skriven

haha okej, gissar på att de har me ryggen o göra då.. men bekvämt e sjukt viktigt.. fick skorna idag o dom va vansinnigt sköna!

18 Lisa:

skriven

Tänkte göra det där testet du länkat till, men det hittas inte. =0/

Har du skrivit rätt adress?

19 Johanna:

skriven

haha dne måste jag jväar i det göra s

20 Martina:

skriven

Ang jobbet som ajg tycker är stillasittande är för att de boende klarar de mesta själva och när amn väll gkort de som ska göras finns de inte mkt mer att göra. och den perosn som var hemma idag kan man inte knappt gå ut coh gå med heller.

21 Angelica:

skriven

Haha.....tror inte jag vill vet ahur ond jag är :P

Nä,då..är nog inte ett dugg ond av mig.!

22 Cajsa:

skriven

ja, eller typ inte eller.. tja, det är inte sååå mycket att göra i alla fall! ^^

23 Angelica:

skriven

he he....nä,har inte gjort testet än...prtar med kompisar på msn..men ska ta mig tid att göra det.



Tycker absolut att du ska smussla till dig lite massage!

24 Johanna:

skriven

Har inte gjort testet ännu, skall strax göra det...då får vi se hur ond jag är haha..



absolut det som inte dödar härdar... =)



jag mår fint fint...dte är ju fredag imorgon :P hur är dte själv? kram

25 Johanna:

skriven

Ja håll tummarna... jag är så nervös... haha... tänk om han inte dyker upp haha.... störda tankar, men så kan det vara haha

26 vesna:

skriven

thanks :D

27 vesna:

skriven

nicenice :D smaklig smörgås =)

28 Regina:

skriven

jag var 19% ond..haha det är ganska lite..eller nästan en femtedel av mig är OND;) haha

29 hanna:

skriven

ja då får man något gjort iaf ;)

Kommentera här: