Så fort du läser detta - är DU utmanad.

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD:
Regler: Du måste svara på alla frågor ÄRLIGT och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Nej.
2. Är du lycklig? Ja mycket.
3. Är du uttråkad? Ja, tyvärr.
4. Är du ledsen? Ja, emellanåt, men försöker se det postivit.
5. Är du italienare? Haha.. näää..
6. Är du en cooling? Nej, värsta tönten..
7. Är du från Irland? Nej!
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, eftersom jag varit med om det själv så <3
2. Har du någon gång blivit sårad? En gång!
3. Har du någonsin tänkt på samma kille/tjej flera gånger under samma natt?: Jodå!
4. Har du gillat/gillar en kille/tjej utan att berätta det för honom/henne? Ja!
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ja, tragiskt vore det annars!
6. Har du haft en hemlig beundrare? Definitivt inte! xD
7. Är du kär? Ja, massa jättemycket <3
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Jag vill det snaaart..

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar? Bilddagboken.
2. Hår eller ögon? Ögon, helst! Och för att jag kan tänka mig göra en Britney!
3. Katter eller hundar? Katter!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga vänner? Några få bästa vänner man kan lita på..
5. Tv eller internet? Internet, där kan man se tv.. LOL
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca-Cola, ingen jävla skit som light eller zero heller!!
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll, utan en tvekan.
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Dag
10. Msn eller mobil? Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Har hänt!
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, det har jag gjort, tyvärr.
6. Ätit en hel tårta? Nej.. blää..
7. Gjort bort dig offentligt? Inte vad jag kan minnas.. =)
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, när jag tänker på det nu måste jag varit desperat!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, varje gång!
10. Velat försvinna? Ja

SENASTE
1. Telefonsamtalet du hade sist? Chefen.
2. Telefonsamtalet du fick?: Chefen tror jag..
3. Personen du var med? Daniel!
4. Roligaste grejen som hänt? Såg på YES MAN!
5. Personen du smsade: Älsklingen!
6. Du skrev till på myspace? Använder inte det!
7. Du kommenterade? Therese blogg tror jag..
8. Du tillbringade natten med? Daniel, älsklingen <3
9. Du hånglade med?  Men hångla.. låter så.. uuu.. kysste, pussades, Daniel. 
10. Du kramade? Daniel kärleken!

/Katja
1 Erica:

skriven

Svar: - Okej.. :)



- jag tror också på kärlek vid första ögonkastet.. :)

2 sofijah:

skriven

härlig design du har :)

3 Johanna:

skriven

Usch låter osm du inte har någon höjdardag idag :(

4 Pia:

skriven

Jag har gjort en liknande så jag hoppr över... =)

5 sofia:

skriven

sv: tack :) jaa det ska bli riktigt kul faktiskt !

6 Johanna:

skriven

Tråkigt och jobba över en fredag.. jag kunde gå hem en halvtimme tidigare idag. skönt =) jag funderar på vad jag skall äta.... ler

7 Pia:

skriven

Tack de samma



8 emma:

skriven

HEEEJ! :)



Nu är det frågestund i min blogg,

det är bara att ställa en fråga eller fler,

mellan himmel och jord! :)

Have fun!!



// EB

9 Johanna:

skriven

Tacos, gott. det skall vi äta imorgon =) Tror jag tar filen jag har över sedan ajg gjorde tacopaj i början på veckan! =) orkar inte laga något haha

10 Malin:

skriven

Ja, precis - Janne är min pojkvän :)

Uuh, det är tidig morgon det. Ska anta utmaningen nu!

11 sofia:

skriven

sv: det ligger ju på mallis :) världens partyställe.

12 Linda:

skriven

Vad har du annars gjort idag? :)

13 kittymon:

skriven

Ha en trevlig helg och lycka till på söndag !

Tänker på dig !



Kram

14 johanna:

skriven

Tack =) är själv kanon nöjd =) hehe ja dte kändes lite udda å bara äta fil idag...men det var faktikst riktigt gott.... ler

15 Sara:

skriven

Hehe, jag är sämst på komma på rubriker så jag har bara numrerat dom.. Dvs att t.ex inlägg 1947 är mitt 1947:e inlägg :) Men när jag kommer upp till 2000 så ska jag börja med riktiga rubriker :)

16 emma:

skriven

min dag ha vart bra :)

men är sjukt trött nu :/

sj då? :D

17 Malin-Hockeyfruga:

skriven

ah håller med..gör så ont i hjärtat när ja ser & hör om sånt här..så vidrigt..! fruktansvärt!

kramis

18 sofia:

skriven

sv: absolut :) vi ska vara där i 10 dagar.

19 Malin:

skriven

Nej jag använder parfym väldigt sällan. Antingen så glömmer jag det, vill inte ha på mig det i solen eller ska jobba. Gillar själv inte när folk luktar för mycket parfym på tåget eller över huvudtaget så då blir jag också rädd att lukta mycket själv :D Men jag gillar ändå att ha det ibland... Fast helst ur sådana provrörsflaskor, så att man kan ta liiite.



Har just bastat med pojkvännen och ska väl se på tv. Vad har du för dig?

20 miztha:

skriven

svar: awu okej, joo jag gör precis likadant :P

21 Linda:

skriven

Ja, det va ett fynd!

VI har sett på talang :D

22 Carro:

skriven

Hej tjejen...=)

Läget ??

Här ?? Si så där...fan jag rimmar ju..haha =)

Nåja,har du bilddagboken föresten ??

Mee har..:

http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#1

Lägg gärna till mej om du känner för det =)

Kramen

23 Erica:

skriven

Svar: - Mm.. fast jag har inte hittat mr. right än. men jag tror helt klart på kärlek vid första ögonkastet ändå. <3

- ska till en kompis imorgon och sova över och se esc, sen på söndag blir det kyrkan. du då?

24 Ävelicious:

skriven

vad tycker du om årets "sommarplåga" svennebanan ? ;D

25 Anonym:

skriven

Tack för att du la din röst på mig, i tävlingen hos Phiie.

Nr. 6, Minnen.

http://www.metrobloggen.se/offer



Tack! Nu önskar jag dig en riktigt trevlig helg.

26 LoEm:

skriven

Vad tycker du om skorna? hiss eller diss?

Svart eller vitt?

27 Martina:

skriven

I helgen händer de inte så mkt har vart på koutsläpp idag coh sen bilmässa elelr va de va.



Allt bra?



Hare gott.

kram

28 Linda:

skriven

Vad ska du göra ikväll?

29 Robert E Nehmé:

skriven

vilket land tror du vinner ikväll? Visst har Sverige en stor chans?

Kommentera här: