Utmaning..

Carro utmanade alla som ville anta utmaningen ,såå jag gör den då....

Tre saker som alltid finns i min/mitt..
Kylskåp:
Mjölk, Coca-Cola och Lätta..
Frys:
Kött, grönsaker och Bröd..
Skafferi:
Mjöl, pasta och socker
Handväska:
Tamponger, mobil och plånboken..
Sminkväska:
Mascara, kajalpenna och ögonbrynspenna..
Badrumshylla:
Tops, handkräm och tandborstar..
Förråd :
Bildäck, flyttkartonger och saker man inte använder..
Hjärna:
Pengar, livet och hur man ska orka...
Jackficka:
Mobiltelefonen, tamponger och nycklar..
Kryddskåp:
Kryddor, chili, cayenne, curry m.fl..
Barskåp:
Har inget där.. skulle jag ha så, Baileys, Peach Tree och Passoa..
Köksbänk: 
Vattenkokar, kaffebryggare och diskställ..

Jag sänder vidare den till den som vill.. göra utmaningen.. helst ser jag till att iaf Lisa gör den...

/Katja

1 kittymon:

skriven

Jg har mejlat lite klagomål ang butiken och nu har dom väl fått veta och ska försvara sig....

2 jossan:

skriven

okej :) mysigt , nej inte mkt här heller! ha en mysig kväll <3

kram

3 Angelica:

skriven

Jaha ja..så era är också från Mio?

Vi fick ge 3000:- för dem...ni då?

4 LINDA | ddisconnected ღ:

skriven

sv: jaså? :S hur då?

5 Angelica:

skriven

Finns nackstöden kvar att köpa? Men då gav vi typ samma pris för dem.



Har du ingen bild att lägga in?

6 LINDA | ddisconnected ღ:

skriven

sv: okej, verkar bara vara så för dig..

7 LINDA | ddisconnected ღ:

skriven

sv: happ, men ingen av mina och ingen av mina övriga läsares :P och inte heller för hon som gjort designen :P fel upplösning på datorerna kanske?

8 hannah:

skriven

Roligt :)

Kanske ska göra den sen, Ska kolla tv nu :)



Läget? <3

Kram; Hannah

9 Angelica:

skriven

Ja,vi har ju likadana soffor..

Såg du vad dem kostade när dem såldes i affären.

Kanske också ska satas på att köpa nackstöd :)

10 Anonym:

skriven

Jag antar den men gör den inte förräns imorgon..?.. ok? Är ju på jobbet nu..

11 Julia:

skriven

sv: ok kul jag har inte gjort så mkt idag. Har du haft en bra dag annars då? Kram <33.

12 Pia:

skriven

Fattar inte varför det bara försvinner... Det gör så ibland, suck men det är bara på blogg.se bloggarna...

13 Angelica:

skriven

Är det sant...kostar dem så mycket?!

Då har vi verkligen gjort ett superklipp..



Är överdragen så dyra! Oj!!..

14 Johanna:

skriven

Ja, bebisar är mys =) hos tandläkaren gick det kanonbra! =) inga hål och bara 270kr fattigare helt överkommligt!

15 Lisa:

skriven

Jag har typ gjort den där förut... =0P



Men kan väl göra den igen då om du insisterar. ;0)

Kommentera här: