Älskar mina bebisar...

Siri och Whiskas.. o självklart lilla Snuffis också.. ni är verkligen mina bebisar..
(Whiskas har förmågan att ofta sitta/ligga på en av våra golvhögtalare, spana ut genom fönstret, ska knäppa ett kort på det en dag med.. sorry för den knäpp-dåliga kvalitén på korten, mobilkamera)
1 Nadja:

skriven

Jag ska tvätta och sen ingen aning. Blir en lugn dag. =)

2 Nadja:

skriven

nä det finns roligare saker man kan göra. =) Jo dem ser så mysiga och söta ut. =)

3 Nadja:

skriven

nä tyvärr jag är allergisk. =(

4 Malin:

skriven

Ja han tycker faktiskt att det är helt ok att gå på ikea. Så det är egentligen inga problem att få dit han. Men nu kände han att vi inte riktigt hade råd och så var han lite slö ;)

Idag ska vi nog inte göra något speciellt. Gubben jobbar, han börjar vid 14 så det är en tråkig dag idag. Hoppas det går bra med städningen!

Vilka mysiga katter :)

5 Martina:

skriven

Hej!

vilka söta katter ni har!

hihi ska lägga ut lite nya bilder på våran lägenhet vid advent när man fixat de julit här hemma:)



Hoppas er helg varit bra

kram

6 Johanna:

skriven

ja, jo det är klart. dte blir lite så kompliserat, då skall man nog ha någon man inte känner som gör det åt en..

7 Nadja:

skriven

oki. =) Jag upptäckte det förra året när jag skaffa katt. =) Så min mamma fick ta över katterna. =)

8 sarah:

skriven

Naw så söta :) Allt bra med dig idag? Har du haft en bra helg?Kram

9 Pia:

skriven

Så söta de är!

10 Lisa:

skriven

Tack för att du röstade på mig. ;0)



Det går väl helt okej i praktiken. Svårt att lära allt så det lär ta en jäkla tid...



De låtarna som du inte hade hört är ju så satans bra, spec Lady Gaga´s. =0P



Hur mår du nu?!



Kolla in min nya blogg som bara ska handla om bloggdesigner. ;0)



www.lisasdesigner.blogg.se



Kramar!

11 Therese:

skriven

Hej Hej!

Vilka mysbilder, är ingen "kattfantast" men vissa är bara för go trots allt. Kul att du ställer dig positivt till adoption om ni skulle ha oturen att inte lyckas få egna, det finns så många barn som skulle behöva någon! Det kanske är dags att hyra den filmen snart, tycker så många av de senaste Wallander filmerna har varit så sega.

Än så länge är jag bara sambos, skulle dock vilja gifta mig i framtiden. Men absolut ingen brådska här inte... Har du haft en trevlig & mysig helg?

KRAM

12 Emma:

skriven

Hej gullet.

Vassego :D <3

Jag har vart här hela tiden :D hihi

jag mår helt okej, dudå?

Jaa, läääängtar :D aah usch då :/

Jodå, vart helt okej, själv ? (:

Kramar

13 simone:

skriven

Vilka sötnosar :D

Kommentera här: