att leva med någon som lider av psykisk ohälsa?

Läste ett repotage, en artikel om det häromdagen i kommunala tidningen..
Att det fanns hjälp för dem också som lever tsm med någon som lider av psykisk ohälsa.
Att lida av det, är inget att skämmas över. Det kan ha varit så att man varit med om många trauman under en kort tid. Att man tycker man har det jobbigt, man kämpar och kämpar framåt ändå faller man ett steg tillbaks..
...
... man älskar varann, men vart går gränsen? Hur mycket ska man orka med?
Ska man stötta sin partnet till hundra? (den som lider av psykisk ohälsa)
Hur hade du gjort?
1 Malle - Hockeyfru:

skriven

hej gumman! oj va fin design du fått till!

klart vi ska lyckas vännen! hihi ja han är bra het ibland pattison:) jo jag når bara fint! hoppas ni haft en härlig helg! Kram

2 Michael Jackson | Minnesblogg:

skriven

Sv: Jag har haft en bra helg, själv? ^^

3 Nadja:

skriven

ja det är gott. =) Jag ska ha fjärilskotlett, ris och sky. =) Vad hade du på pizzan? =)

4 Z A N D R A :):

skriven

jag är nog för ung för att orka tänka på sånt där ;P

5 FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

skriven

sv; Haha det är tråkigt att alltid vara seriös :O

6 Emma:

skriven

Heej snäckan !

Jaa, de ble utgång, men tyvärr inga bilder ):

men fifan va skoj de va (:

De låter gott, bjuder du på lite gtyta ? (:

Hihi

jag mår bra, är lite seg, dudå ? (:

Kramar

7 Vanessa:

skriven

Svar; Va bra! ;D jo de e bra me mig (:

Tack dsm <3 Kram

8 Anonym:

skriven

Ja, det tycker jag me!

9 Linda - ndaiL:

skriven

Ja, det tycker jag me!

10 Pia:

skriven

Jag tycker man stöttar varandra i vått som torrt om man älskar varandra men om man inte gör det så finns det ingen anledning.

Kort och gott svar, hoppas du godtar den! =)



Hoppas din advent vart fin!

11 simone:

skriven

Hmm.. det beror helt på, jag själv lever med det, alltså jag personligen. Och min sambo lever med mig.. men det finns så mycket, ta t.ex grov borderline, när man ljuger jämt, slåss etc etc.. det orkar inte alla med och man måste få hjälp!

Kommentera här: