Bio - New moon

Den var GRYMT bra.. tycker den var lika bra som Twilight..
Och slutet.. den ni.. vad tyckenr i om den som sett den?
Betyg: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ av ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Recension:
Nu kommer uppföljaren till biosuccén Twilight, New Moon. När Bella har återhämtat sig från attacken från de onda vampyrerna firar hon sin födelsedag med sin pojvän, vampyren Edward och hans familj. Men under festen skadar sig Bella och blöder lite, varpå den nyaste vampyren i familjen - Jasper – inte kan hålla sitt begär tillbaka ...




Bildkälla: Imdb
1 sarah:

skriven

Hejsan. Allt bra med dig idag??

2 Malin:

skriven

jag lär nog se new moon ändå, trots att jag försöker intala mig själv att twilight inte var SÅÅÅÅÅ bra (det var den!).



svar; men åh, vad synd att det inte funkade den här gången heller :(

vet ni vad ni ska göra nu? alltså, vad sker härnäst? (jag menar; man kan väl inte göra dessa saker hur många gånger som helst? eller kan man?)



kramar på dig, och jag önskar att jag kunde göra något, verkligen; typ TVINGA din livmoder att skapa ett barn eller liknande. du är värd det <3

3 Victoria ♥:

skriven

helt underbart<3

4 sanna:

skriven

Jättekul om du vill ta bussen hit o hälsa på nån dag. Sms:a innan så bestämmer vi tid. Kram

5 sarah:

skriven

Tack. Då har du ju hunnit med super mycket idag :P Jag älskar julen, de e så mysigt. Synd att vi aldrig har snö bara eller jo typ i januari, februari. Kram

6 Jen:

skriven

aah så kan man ju också säga :P hahaha

7 Nadja:

skriven

ja jag tyckte den var grym. =)Jag har inte sett new moon, väntar te den kommer på dvd. =) Finns en annan film jag vill se på bio. =)dagen har varit tuff sj? =(

8 Tova:

skriven

Åh, filmen var underbar!!

9 heli:

skriven

Filmen va grym, längtar tills trean kommer. Jag blev lite små kär i jacob i den :)

Kommentera här: