1 ♥NINA- FOTON, VARDAG M.M.♥:

skriven

Rösta gärna på mig här: (Nummer 10) (om du röstar så kan du säga till i min blogg att du har röstat så länkar jag dig)



http://steffus.blogg.se/2009/november/tavling-avslutad.html#comment



TACK!!

2 camilla:

skriven

vad fint du har på sidan. kul att du kikade förbi hos mig. kram Camilla

3 Martina:

skriven

Hej!

Hoppas eran första advent varit mysig och glad 1 adevent själv:)

Nu finns de bilder på våran lägenhet till vis del hihi!



SV: med mig är de bättre så imorgon blir de jobb:) ska bli skönt.

SJ?

kram

4 Lina:

skriven

Hej gumman!

Helgen har varit bra! Rockfest med jobbet! Tyvärr alltid en massa skitsnack som man blir ledsen för. Om man nu har ett tema, hir kan man snacka skit om någon som tar temat på för stort allvar? Blir så ledsen!!

Hoppas du har en underbar advent!

KRAM

5 Victoria ♥:

skriven

sv: jo tack jagmår bättre nu :) <3

6 Lisa:

skriven

Vet inte riktigt vad det är jag ska svara på i din blogg... :S



Inte kul att du mår så... Men jag förstår varför med tanke på hur du har det och vad du gått igenom på sistone.



Kram!

7 Daniel:

skriven

Ger en varm kram tillbaka!

8 sandra:

skriven

haha, de går upp och ner.. vissa dagar går de kanon, andra inte.. haha!

har du jul pyntat nu då? :)

9 Malin:

skriven

vad fint du har gjort härinne hörru :*

och jag hoppas att du hade en jättefin första advent igår; åt du någon lussebulle?



svar; Åh, jag förstår att det måste tära på dig väldigt mycket rent psykiskt (eller ja, förstår och förstår, föreställa mig kan jag väl). Dock blir det nog fint med jullov, kanske kanske blir ni en av de lyckliga få som lyckas; och får till det på naturlig väg. Jag hoppas det sörru.



Jadu, jullov är det om cirkus 16 skoldagar (dvs en mindre evighet enligt mig) och jag vet väl inte riktigt vad jag ska göra. Fira jul, SOVA, ta det lungt, ta hand om mig själv och förhoppningsvis kunna vara ute och göra snögubbar (eller liknande; om snön bestämmer sig för att komma).

Har du någonting planerat på jullovet? :*



10 kittymon:

skriven

Hejsan!



Hur var helgen? Min har varit. trots att jag inte känner mig helt kry. 1:a advent firade jag i soffan med en film.



Imorgon ska erik firas, Han fyller år och på onsdag blir det hockey.



Kram

11 jessica:

skriven

vilken söt blogg du har :)

super fin header <3

kram jessica

12 heli:

skriven

Snygg ny design på bloggen du fått till

Kommentera här: