Hemma hos oss..

Såhär ser det ut hos oss.. i skafferiet, porlinsskåpen, kryddstället o.s.v...
Så älskar jag dessa små söta "the-muggar", där man häller i en rågad tesked the och på med vattnet och locket och ligg i ett tag.. mums..
Wallander - Läckan - filmen var SKITBRA, helt klart en av dom bästa.. med massa action..
Betyg: ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ av ♦ ♦ ♦ ♦♦
Pizzan blev mums, men jag la nog på LITE för MYCKET chili, för den blev HET!!!
(Beklagar kvalitén på bilderna, då jag tagit med mobilkamera, för min älskade Canon är på lagning)...

1 Johanna:

skriven

gud vad fint hjärta =)



Jag är uppvyxen 4mil fårn ystad..så kan ystad jätte bra så det är så roligt och se filmerna för man känne riegn sig jätte bra....nu bort jag väl 9.10mil fårn ystad...

2 Nadja:

skriven

Såg mysigt ut hos dig. =) jag kollar på prästen nu. =)

3 Johanna:

skriven

ja, smides saker är underbara... finns nget bättre..förstår att du vill ha din kamera..jag är i behov av en ny =)

4 Nadja:

skriven

ska göra det när den e slut. =) Vad ska du göra nu? =)

5 Pia:

skriven

Men vilken mumsigt god kryddhylla ni har!

6 Johanna:

skriven

tycker dom är värda det =)

oj har en canon nu tror jag sånn vanlig..blir nog en sådan vanlig nu med... och kanske köpa en systemkamera sen när skolan är slut =)

hittar du någon bra adovtibyår? funderar ni på det istället?

7 Malin:

skriven

Ååh, tänk om man själv var så organiserad och inte bara slängde in allt i alla skåp..snyggt!



sv: Jo det är trist, speciellt eftersom min vigselring till och med varit för stor sen i typ, januari. Då vet man att man börjat bli en liten knubbis :) Men som sagt, helt klart värt det! Ni gjorde väl nyss ett ivf? Hoppas att det tog sig! :)

8 Karolina:

skriven

Jag gillar verkligen din kryddhylla...

Kommentera här: