Hubbabubba...

Har ju ajaj idag juh.. men det visste jag så väl..
Vi gick o la oss rätt sent, tolv.. men så låg jag å vände och vred mej hela tiden, säkert till tre - fyra tiden.. usch, stackars älsklingen, upp o jobba..
Ligga på rygg:
Svansbenet domnar bort då ju.. suck.. blir som en molande värk, gör skiiiiiitont.. Och får sååå ont i bröstryggen, med eller utan kudde spelar ingen roll..
Ligga på magen:
Min favoställning, det gör ont faen i ryggslutet.. värker o måler, värker i ljumskarna.. dunkande värk..
Ligga på sidan:
Är väl det bästa.. men då småvärker det i hela ryggen..
Det är inte rättvist.. det är det verkligen inte.. men när jag somnade sedan, sov jag som en stock, men mardrömmar.. varje gång jag vaknar å vrider mig, så gör det ont.. jag är så trött på detta..
Ursäkta, jag älskar att jobba, är inte arbetsskygg..
Har inte med det att göra.. men hur ska man kliva upp 7 till ett jobb, när man sovit tre - fyra timmar och är helt väck och kroppen skriker av värk..
När svansbenet domnar bort, när jag sedan ska upp o gå är det som jag tappar andan.. knasigt, men så är det.. å jag är jättetrött på situationen..
Ingen simning ikväll, men på torsdag.. idag ska jag använda lila gummibandet i stället, lägga mig på golvet, på mjuuuuukt täcke å exercise:a litegrann..
1 Martina:

skriven

hej vännen!

urch stakare inge kul att inte hitta en skön liggställning. Förstår dig de är jätte svårt att komma upp när man inte sovit nått.



Hoppas helgen varit bra?!



kram

2 simone:

skriven

sv: Åh, gör du? Vad roligt att höra :D

3 Pia:

skriven

Det handlar inte om att vara arbetsskygg utan om man kan jobba lr inte.. Jag undrar bara vilket jobb du kan utföra utan värk? Kan inte finnas gott om dom och att inte läkarna och försäkrings kassan förstår det. Du kanske kan rasta små vovvar? =)

4 Pia:

skriven

Hahhaha jag är en stalker... ;) Nääädå men promenera kan ju de flesta och en liten vovve kan ju inte göra ngr större ryckanden så det var där av jag kom på tanken.. Hoppas hon nappar på det..

5 Johanna:

skriven

haha javisst är det, jag hoppas bara jag får med mig någon annars kan förändringen bli svår och genomföra...! =)



packa är är tråkigt..jag hatar det, mycket roligare och packa upp :)

6 Johanna:

skriven

Haha jag kommer säkert avslöja vad det är senare :)



ja inreda är sjukt kul.... =) finns inget bätttre

Kommentera här: