Min älskade fars födelsedag!


Idag skulle min älskade far ha fyllt 64 år....
♥ ♥ ♥
(Det är över tre månader sedan far gick bort, så otroligt saknad... Jag älskar dig så mycket, pappa)

1 Johanna:

skriven

Fin bild =)



här är allt bra, lite trött dock...själv då?

2 Emma:

skriven

Aaaw, grattis till han <3

Joo klart du får smaka den :D kan skicka de me posten om du vill (;

Jodå, jag mår okej, snart är väntan över ;D

Hur mår du själv ?(:

Kramar

3 kittymon:

skriven

Tjena!



Ja det vart stortorsk men det var ett bra lag. Tufft motstånd med högt tempo. Men dom kommer igen.



Ullared är ett väldigt speciellt program och personerna är väldigt speciella men jag tror att det som är grejen med Ullared, därför har jag ingen längtan dit.

Jo du han är nog väldigt gay, man behöver inte ha fördomar men det blir lite too much ibland.



Ja jag julpyntade en del idag sen blir det lite mer under veckan.



Imorgon ska vi på utvecklingssamtal i innebandyn hos lagledaren annars är resten av veckan lugn.



Kramar

4 sandra:

skriven

det är ganska okhe med mig :)

hur är det med dig?

kram!

5 Jessica andersson:

skriven

aw beklagar =/



Ja, det är väl mörka färger som drar åt sig.. sen beror det kanske på vad det är för material osv :P

6 glen quaroz:

skriven

sv: hehe japp :P jag såg den i fredags på premiären.

7 Pia:

skriven

Vad fint ni har gjort till han på graven!

8 Martina:

skriven

Hej!

va jobbigt!



SV: nä vi har inte tagit vaccinet men ska göra de ev när vi blir friska får se när de blir.



allt bra annars?

kram

9 simone:

skriven

Hälsar ett grattis till din fina pappa!

Kommentera här: