Tack Johanna...

En rundtur genom Kokkonen/Nilssons hem <3
Hihi tack Johanna.. för att att du sa att du lägger in dina bilder i SD-uttaget i datorn, då jag fick idén att titta på min laptop om jag hade det.. å gissa... jovisst..
Besök gärna Johannas blogg om ni vill!

Datorrum/Gästrum/Framtida Barnkammaren..



Köket



Vardagsrum



Sovrummet



Hallen



Uteplatsen

1 daniella:

skriven

varsågod, och tack :D

detsammma :D

2 Johanna:

skriven

Vad fint ni har det...jätte fin lägenhet!! =)



oh vad gulligt av dig och länka till mig..... :) jätte snällt! :) hade du inte alls behövt göra!

3 Diana:

skriven

Kul att få se erat hem.

Tråkigt att höra att de inte är så bra.

Kramar om

4 sarah:

skriven

Hej. Gud så mysigt ni har det :) Ja det var gott med köttfärslimpa :) Men spagetti o köttfärssås e också jätte gott. Haft en bra dag idag? Kram

5 Anna:

skriven

Super fint jue!!

Kram Anna & Grodan

6 Lina:

skriven

Åhhh älskade vän! Finner inga ord!

Tänker på er och finns här för er om et skulle vara något!

Så underbar och fin lägenhet ni skaffat er!



KRAM

7 Martina:

skriven

Hej!

va mysigt ni bor:)



SV: med mig är de rätt bra börjar bli förkyld tyvär.Helgen va bra förra denna helg blir d ebara jobb.



SJÄlv?

kram

8 Pia:

skriven

Vad fint ni har det och vad fort ni kommit i ordning!!

9 Linda - ndaiL:

skriven

Gomorron!



hur är det? :)

10 Petri:

skriven

Fint det blev hemma hos er i Ryd :)

11 Linda - ndaiL:

skriven

hej!



jo det är bra med mig! Docks å har sambon blivit sjuk, så jag hoppas att han inte smittar mig.

12 Johanna:

skriven

tack så mycket :)

oh nej du måste inte ta bort läkningen, mena bara jag hjälper hjärna till, en läkningn behövs inte så hihi.... :)

13 Johanna:

skriven

ja det är br amed bloggen, man får olika infallsvinklar..saker man själv aldrig tänkt på =)

ja det var kul...barn är så spontana :) inga konstigheter :)



ah jag skall sova till 9 imorgon far komme rkl 10.... men söndag skall jag sova tillsa kroppen vaknar själv=)

14 Linda - ndaiL:

skriven

Jag tycker ni fick det superfint!

15 Nadja:

skriven

Igår blev det hasselbacks potatis, minutbiff och sallad. =) Jojo är ett annat namn för rabatt kort. =) fina bilder. =)

16 Therese:

skriven

Go kväll!

Kan tänka mig att det behövs, hoppas att du får det stöd du känner att du behöver. Men var absolut inte rädd för att be om mer stöd & hjälp om du känner att du inte får tillräckligt! Det är bra det, det gäller att försöka hitta de små positiva sakerna i livet.

Nja här är det inge vidare, har tyvärr inte blivit bättre än. Men det kommer väll det med, någon dag hoppas jag. Så denna helgen blir nog lugn, ska försöka att bli piggare. Har en servettbeställning som måste göras också, vilket känns lite jobbigt när man mår som man mår.

Förresten, vad fint ni har fått till det i lägenheten. Hoppas att ni får en trevlig och mysig helg!

Kramar

17 Åsa (asali65):

skriven

Hej! Vad fint, ser ut som ni bott där länge, snabbt ni kommit i ordning. Tack för att jag fick kika in hos er:) Ha en skön helg, tänker ofta på dej och hur ni/du kämpar på barnafronten... KRAM!!!!

18 Lisa:

skriven

Fint det verkar vara i nya lägenheten. =0)



Kram!

19 kittymon:

skriven

Hallå där!



Vad fint ni fått det i lgh och inga flyttkartongen. impad



Näää messmör är ingen höjadre och katten slickade första gången i sig lite men nu får tvinga i henne lite åtgången men jag vet inte om det hjälper. Hon har stora probs med att skita så jag antar att det bir vetrinären snart.



Det är inte bra att ständigt vara stressad men ibland är det svårt att finna ro när man hela tiden har nått att oroa sig över.



Hoppas du få ren fin helg!



Kram

20 Emma:

skriven

Va fint gumman :D

Kommentera här: