1 Nadja:

skriven

usch så fruktansvärt. =( Jag gillar svart. =) Jag har även röda. =) Allt bra ikväll? =)

2 Nadja:

skriven

usch vad jobbigt. =( Jo jag mår bra. =) Är du redo för första advent? =)

3 Nadja:

skriven

Ja tomtarna och adventstakarna är framme. =) Ja lite julmat hade inte varit fel. Något som jag har ätit massor av e clementiner, det känns juligt. Kan du dricka glögg?

4 Karolina:

skriven

Usch... Att ens komma på idén att göra rosa saker... Bläää. Hatar rosa...

Hur är de annars då?

5 Lina:

skriven

Hej hjärtat!



Jag har varit "offblogg" ett par dagar!! Skönt ibland!

Älskar din nya design! SUPER! Riktig Twilight! Jag hoppas verkligen hinna med filmen imorgon!



Hur är det annars? Såg att du skrivit om adoption i framtiden! Visst är det bra att det är krav för att adoptera, men de verkar vara överdrivet hårda krav. Tror ju inte att barnet får det sämre ställt eller mindre kärlek för att föräldrarna inte är gifta! Löjligt. Skulle med kunna tänka mig att adoptera om jag inte kommer att kunna få egna barn! Men får man verkligen inte fler försök av landstinget? 3? Hur många har du gjort?

Tänker på dig varje dag!!!

Hoppas du får en underbar helg!!

KRAMAR i massor!!

6 BLONDIE:

skriven

svar: åh tack :D<33



den rosa julgranen var söt, men jag föredrar vit :)

7 Victoria ♥:

skriven

visserligen gillar jag rosa men man får ingen julkänsla me domdär + de matchar nog inte resten av rummets färger precis haha

8 Victoria ♥:

skriven

sv: hehe okej. :)

idag ska jag bara gå i skolan sen blir de hem och mysa med familjen, orkar nog inte göra ngt annat heller. själv dÅ?

9 Nadja:

skriven

Jo det e jag med nervös över. Min svägerska har lovat att det finns grönt till mig. Sen ska jag smaka typ lax och köttbullar. =) Vad kan du äta för julmat? =)

10 Åsa:

skriven

Gräsligt!!

11 sarah:

skriven

Okej :) I helgen vet jag faktiskt inte än. Vi har inte bestämt något. Skulle åkt till ullared.Men jag klarar inte av att springa rundor där än med foten. Själv då? Jag tycker inte rosa hör till julen.

12 Malin:

skriven

Jaadu vi får väl se hur denna dagen blir. Men som sagt, snart är det över, hehe :)

13 Johanna:

skriven

granen kanske var en aningen för extrem..ljustaken var söt =)



hehe de heter kärleksmums, alla jag känner säger så =)

14 Daniel:

skriven

Rosa min favvo!



LOVELY!!!

15 FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

skriven

sv; Tack så jättemycket! :D

16 FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

skriven

Haha rätt coolt faktiskt men skulle aldrig vilja ha det ;D

17 sandra:

skriven

vad fint det har blivit :D gjort den själv?

18 Simones:

skriven

sV: Nää, jag tycker svart är läckert ;D

19 Linda - ndaiL:

skriven

var det bra eller blev de bara fjantigt?

20 Pia:

skriven

Kanske lite tooo much med de julsakerna, tycker svart julsaker är fint trots sorgen färg men rosa njaaaeee, går inte heller hem hos mig.. ;)

21 kittymon:

skriven

Tjosan !



Jag kan tycka attd et där är lite fräckt. Gillar icke traditinella saker, fast jag skulle inte vilja ha det i rosa. Mitt kulpynt går i svrt och silver.



Oftast är mammas eller mormors recept bäst. På nätet finns ju triljoner olika och många är inte bra.



Just nu är det "en nästan vanlig man" av dan butler.



Skönt med fredag!

Kram

22 Karolina:

skriven

SV: Jag har en Canon EOS 350D med Standardobjectivet 18-55 mm med Hoya Skylightfilter och Sigma DC 55-200 mm med Hoya filter och en Casio Exilim EX-FC100.

Har inte börjat julpynta något, mest pga att de är såååå rörigt här hemma och de finns så mycket som vi måste göra. På Måndag kommer rörmokaren och ska stänga av vattnet i köket och på Torsdag kommer mattläggaren... Så de är en del att fixa innan de, så jag får se om jag får upp några stakar el inte...

23 Diana:

skriven

Jag älskar de!! Men julen för mig är dock röd. Men de övriga månaderna blir de endel rosa.

24 Diana:

skriven

Älskar även din nya design!! Skitcool typsnitt. Och jag gillar svart också.

25 Diana:

skriven

Ikväll är de fredagsmys till Idol och imorgon jobbar jag på dagen sen ev dans på kvällen.

Ni då??

26 Nadja:

skriven

oki vad kul. =) Kanske jag med ska se. =) Allt bra idag? =)

27 Linda - ndaiL:

skriven

den har vairt helt okej, har myst med själv framför idol :)

28 Ida:

skriven

gulligt på något vis, men så fel till julen! ;)

hänt idag?

29 Victoria ♥:

skriven

sv: ja visst är hon. :)



okej va mysigt =) hoppas du hittar ngt roligt

30 Nadja:

skriven

Ja precis. =) Allt bra? =)

31 Linda - ndaiL:

skriven

mjo kanske, men om dom bara vill ha en timmis så får dom ju nsätan räkna med att man har fler jobb, eller?

32 sandra:

skriven

vad duktigt du är :D

33 sarah:

skriven

Vad mysigt med julmarknad :) Skulle jag också vilja gå på.Kram

34 Lisa:

skriven

Ja gillar man rosa så... ;0) 'asg'



Själv skulle jag inte ens ha dem i hemmet om jag fick betalt för det... Eller jo, ifall det var bra betalt, haha. =0P

Kommentera här: