1 sarah:

skriven

Ja men visst ibland blir man väldigt tankspridd :P Din nya design e super läcker :) Har du gjort den själv? Kram

2 Diana:

skriven

skitsnygg design, verkligen!! God natt

3 Victoria ♥:

skriven

sv: haha jag spelade farmville förut, har tröttnat nu haha xD



den var cool! :D

4 Myran:

skriven

Jo, den är fin, men tycker inte det är så stor skillnad =)

5 BLONDIE:

skriven

åH DET SÅG ASGOTT UT! Söt blogg :D

6 Nadja:

skriven

Oki. =) Jo killen ska handla något där så följer jag med. =) Jag gillar din design. =) Vad ska du göra idag? =)

7 Lisa:

skriven

Snyggt, men väldigt svart, hehe. =0P



Jag gillar typsnittet du använt i headern och även har i slutet av varje inlägg. ;0)



Ska kolla upp det där med texten i menyn och vart man ändrar den färgen så det syns... Återkommer senare.



Kram!

8 Martina:

skriven

Hej!

va snygg design:) vart lite anorlunda trodde inte ajg hade kommit rätt.

va god kaka!



Hoppas de gick bra med lägenheten? att ni får den såldnu.

Allt bra annars?

kram

9 Jen:

skriven

ja titta va fint du börjar få de :D

10 Karolina:

skriven

Kanon snygg blev den juh designen.

Åh bilden ska jag inte kommentera... Mmmmmmmm....

11 simone:

skriven

Det blev sjukt snyggt Katja :D

12 Johanna:

skriven

mmm de såg goda ut.... :) får nog kör aigen vattenkokaren och ta en kopp te och en dammsugare.... =)

13 Malin:

skriven

Men ja! Eller hur? Jäkla kärring alltså! Fyfy!



Designen ser skitbra ut! :D Och jag blev inte aaaalls sugen på kärleksmums..det har jag iofs varit länge men jag är kass på att baka :P

14 Åsa (asali65):

skriven

WOW!!! SNYGGT!!

15 kittymon:

skriven

Hejsan !



Åh vad gott de såg ut då. Har försökt baka det flera gånger men får det inte bra. Blir torrt. :(



Designen är häftig !



Kram



Hoppas han blir godkänd som hyresgäst så ni blir av med den !



16 Linda - ndaiL:

skriven

eftesom jag är inskriven på ams och på alfakassan så msåte jag sträva efter 100 %

17 Emma:

skriven

Jodå, de är helt okej :D

Jo de är bra, med dig då?

Kanske utgång på lördag (:, va händer själv i helgen ?

De nya är jääättefint :D

Ska hålla alla tummar jag kan för dig :D

KRamar

18 Jessica andersson:

skriven

riktigt snygg design ju :D

19 Åsa (asali65):

skriven

Jag glömde fråga, hur gjorde du den så fin, sidan alltså? Kram!!

20 Pia:

skriven

Jätte fint du gjort på din blogg!



Varför vi inte tog V70:n beror på, billigare med tåg, sen så slipper man köra.. =)



Dom där kärleks rutorna såg riktigt mumsiga ut!

21 Diana:

skriven

Men de har du all rätt till att göra. Du har ett problen som du inte kan lösa själv och då hamnar vi i en annan situtaion. Jag skulle känna precis som dig och att de är jävligt orättvist.

Kram

22 vesna:

skriven

ha en fin helg =)

23 Åsa:

skriven

Snygg du är så duktig :-D

24 teddy:

skriven

Mums så gott det såg ut och vilken härlig blogg tjejen. Keep it going.

25 Evelina:

skriven

riktigt fin design må ja säga. allt bra? kram

26 Carma - blivande tvillingmamma:

skriven

Hej Katja!

De var länge sen...

Jag tycker den här designen var skitsnygg!!

Helt klart den bästa :-)

Kramar om

Kommentera här: