Bedrövligt

Så vilken skitperiod jag hamnat i utav ständig värk.. försöka låta bli o klaga.. men vi la oss runt 23-tiden igår kväll.. några strömavbrott och 20-30 ggrs vaknande.. bah.. så gick jag ner å hämtade något att dricka vid halv fem och upp o la mig och äntligen runt femtiden måste jag somnat..
Hur jag än ligger så gör det så ont.. suck..
Ikväll blir det lite Theralen, en film, lite vin (får jag förresten köra på den kombon tro?), måste undersökas.. iaf.. å till det Budapestbakelse..
Vad ska ni göra i helgen?
Imorgon ska jag hälsa på hos pappa, älskade pappa, så otroligt saknad.. tända ett ljus för/hos honom..
1 sarah:

skriven

Nä det e faktiskt skönt med mysiga hemma kvällar faktiskt:) Numera föredrar jag de framför att gå ut o festa :) Oki ja vi ska tända ljus för min sambos mobror o faster :)

2 sarah:

skriven

Usch jag sånt e så ledsamt tyvärr. Min sambos faster gick bort i slutet av förra året och nu för lite mer än en månad sedan gick hans mobror bort. Mycket tragiskt. Men livet är väl så antar jag. Vet faktiskt inte vad vi ska se. Har du något förslag på en bra hyrfilm?Kram

3 sandra:

skriven

de låter trevligt :D hoppas du får en bra helg :)

och jag ska säga till :) hehe.

KRAM!!

4 Pia:

skriven

Jag var hos farmors grav idag och tände ett ljus för henne...



Hoppas du får en fin helg!

5 Therese:

skriven

Go kväll!

Tack! Du skulle haft två träningskompisar om den ena blir sjuk. Kul att bilen gick igenom, visst finns det alltid något att göra åt äldre bilar. Ser ut som att ni har en myskväll framför er, men är den kombinationen så himla bra? Theralen & vin, alltså. Tycker du ska kolla upp det noga & vara försiktig! Är ju rädd om dig. Vet inte riktigt vad som händer, kanske åker upp till Åsele en sväng för att hälsa på släkten.

KRAMAR

6 f:

skriven

okej,

7 Jessica:

skriven

Bedrövlig är verkligen rätt ord, det är mycket du fått gå igenom det sista.



Låter gott med budapestbakelse.



Min helg kommer jag tillbringa på jobbet, kanske inte det roligaste sättet att tillbringa helgen, men så är det.



Hoppas du får en bra helg!

8 Victoria ♥:

skriven

sv: Haha tack! :) jag älskar dem ^^

idag är det bara bra :) själv då?

9 Nadja:

skriven

här i skåne har dem redan börjat med riskzonen. Jag har fått och jag var i risk zonen. =) Idag hat jag shoppat och umgåtts med familjen sj? =)

10 Vicki:

skriven

Idag har Amelia min älsta tjej halloween fest här hemma för sina kompisar. Så det är fullt ös.



I morgon ska jag gå på teater med tjejerna, teater via biblioteket som de har ordnat under höstlovet.



Annars blir det en lugn helg, Jonas jobbar.



Vicki

11 Nadja:

skriven

kan du dricka alkohol? blir du lätt påverkad? Tack. =)

12 Nadja:

skriven

oki en annan fråga, kan du äta vindruvor?

13 Victoria ♥:

skriven

sv: okej mjo:/

imorgon.. har faktiskt inga planer. kanske åka till min storasyster, kanske inte. har ingenting spikat :) själv då ? ^^

14 sarah:

skriven

Ja johan falk e bra har sett alla som kommit ut :) Nej den har jag nog inte sett?! Ser Djävulen bär prada. Har inte sett den innan :)

15 simone:

skriven

Beklagar sorgen hjärtat - och du ska klaga, man får klaga när man har ont eller är ledsen - ut med det bara!



sv: En diskduk är som en disktrasa fast inte samma matrial :)

16 Linda - ndaiL:

skriven

Gomorron!



allt bra idag?

17 Z A N D R A :):

skriven

jobbigt med värk ://



sv: hehe, kunde varit, men de var det inte ;)

18 Emma:

skriven

Hej snäckan (:

Haha jaa, ibland får man göra så :P

Aha okeej (: Vissa har ju tur :P Precis ALLT de vi ville ha på lagret fanns inte :O Så är de alltid.

Jo de ble utgång (: så man är lite om i hjärnan nu :P haha

Kramar <3

19 malin fröderberg franzén.:

skriven

fint att tända ljus, det gör jag så fort jag kommer till kyrkan.. vilket är minst en gång i veckan, då tänder jag för morfar och för min vän amanda som du vet gick bort för några veckor sen. :(

är det bra med dig annars gumman?

20 Johanna:

skriven

tycker inte mina biverkningar varit så jobbiga direkt.... det är bra med det, för då reagerar kroppen på det som sprutats in :)

Kommentera här: