Bilbesiktning

Idag gick bilen igenom besiktningen, det känns skönt att få köra ett år till igen, nästa månad kommer förbannade skatten dock.. sen några småsaker att fixa till våren.. men det är ju så med gamla bilar eller hur?
1 Cajsa:

skriven

jo helt okej. så mycket som händer runt om mig just nu. både positivt och negativt.. :P

2 Emma:

skriven

Heej (:

Usch då, de är jag med !

Jaa, vi ska få en liten bebis ( en liten kisebebis)

Tack (:

Ska nog ut imorn.

Aah okej, ): han blir nog glad för ditt ljus <3

Kramar

3 Victoria ♥:

skriven

sv: haha okej.

pappa & brorsan åt potatis & hamburgare, jag & syrran åt ris & bläckfiskringar :D haha

4 Johanna:

skriven

ah bilskatten är aldrig kul och betala :(



ah när somna du?=) i filmen mena jag då=)



japps, jag älskar kent =)

5 Emma:

skriven

Jösses :D

Tack så mycke för frågorna :P

Skriver ett svarinlägg senare, imorn kanske ;D

Ska du se Rosabandet galan ? (:

Kramar

6 Victoria ♥:

skriven

sv: haha okej xD

vi hyrde benjamin buttons otroliga liv & en shopaholics bekännelser :D haha

7 sarah:

skriven

Hej hej. ja det e jätte tråkigt o behöva göraen ny operation. Men men. Hoppas allt e bra med dig i kväll? Blir det någon halloween fest i helgen??Kram

8 sandra:

skriven

hja, hon är söt hunden min :) hehe.

nja, vad vet jag inte vad man kunde vinna, får vi se ;)

på alla helgona ska jag gå på begraving och sen vet jag ej ;/ själv då? :)

9 Z A N D R A :):

skriven

sv: okej :) jag svarar på kommentarer o kollar inlåst!

10 LouiseLo:

skriven

hejsan länge sen nu:) hur mår du? :)



/ lousie f.d http://marcusfliickaa.blogg.se

11 Nadja:

skriven

Ja jag blev inte glad. Jo jag gjorde det idag och än så länge väldigt ont i armen. =( Har du fått frågn?

12 kittymon:

skriven

Hejsan !



Ja jag är en riktigt sporttoka och imorgon blir det hockey.

Middagsgästerna har inte hört av sig så det blir nog inget.



Usch ha ont i revbenen är jobbigt. Ha jag haft tills min läkare satte en kortison spruta i revbenen.



Låter som du kommer ha en mysig helg!



Kramar!

13 Emma:

skriven

Hellu (:

Haha okej :D

Alltid skoj me massa frågor ju ;D hihi

Okeej, jag kolla på den & gav bort en hundring, de va in dagens goda gärnin :P

Va ble de för film då? (:

Kramar

14 simone:

skriven

Vad skönt att den gick igenom, slipper du tänka på det nu :)



SV: Tack så hemskt mycket, vad snäll du är :)

15 f:

skriven

inget speciellt, själv? ^^

16 Martina:

skriven

Hej vännen!

Va skönt att den änteligen gick igenom besiktningen.

urch ja skatten är inge kul:(

Kyrkogården är ett mysigt ställe att vara på haloween, förstår att du saknar din pappa.



SV: jag och min kille har vart tillsammans i 5 ½ år snart:)



ha en bra dag

kram

17 Johanna:

skriven

ja du få se färdigt den :)

18 Vicki:

skriven

Har ni något planerat denna halloweenhelg?



trevlig halloween, Vicki

19 Järnflickan:

skriven

Så enormt gammal är väl inte bilen ändå?

Kommentera här: