♥ Ett ljus för älskade far ♥

♥ ♥ ♥
Ett ljus för älskade far..
Jag älskar Dig  ♥ Saknar Dig
Men jag vet att du har det så mycket bättre nu, du slipper smärtan & lidandet.
Du är på en bättre plats, en dag så återförenas vi, älskade pappa.
♥ ♥ ♥
1 Pia:

skriven

Men vad fint du har varit och gjort för din far idag!

2 Johanna:

skriven

Ja, men så är det :)



ah jag var hos farfar :)

3 Lisa:

skriven

Fint!

4 Victoria ♥:

skriven

sv: Fint <3

jag ska tända ett ljus hemma för farfar snart, med farmor & brosan :)

5 Emma:

skriven

Hej stumpan <3

Va fint de ble !

Daniels mormor & föräldrar tände ljus för Daniels morfar & för hans mormors föräldrar & alla andra typ (: Där va himla fint !

Vilken hylla menar du ? (:

Jag är lite trög :P

Kramar

6 Nadja:

skriven

oki. jo bara bra sj? =)

7 Martina:

skriven

Hej!

va fint de blev:)



SV: jo men vill inte ta ut något i förskott fören jag fått anställningsbeviset i handen:)

jo eller jag blir ledig från den 26 till den 2 jan. jobbar julen där tyvär och kväll men får se de bra med pengar man kan göra något kul med.



ha en mysig kväll

kram

8 Pia:

skriven

Jag var redan vid graven igår och tände ljus för farmor men mina föräldrar hade varit där idag och farmor hade säkert fått minst 10 ljus. Så härligt att så många har henne i tankarna...



Lasagen var mumsig.. =) Hoppas laxen smakade!

9 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hihi precis, nä, inte än iaf.. fick en kamera av pierre i julas :) vi tar de lugnt bara, film & mys! o tänder ett ljus hos våra saknade! fint ni gjort ser ja! kram på dig vännen

10 malin fröderberg franzén.:

skriven

vad fint du gjort gumman.. morfar ligger begravd 12 mil ifrån mig så jag tände ljus här hemma istället. jag tror dom såg oss idag.

kram

11 Linda - ndaiL:

skriven

va fint!

12 fridaeriksson:

skriven

hejhej hur är det med dig? :)

13 Johanna:

skriven

Ja, det blev jätte fint vid din fars grav :)



hade det jätte trevligt på festen

14 Erica:

skriven

Svar: Jag brukar inte fira det nåt speciellt, eventuellt att det blir nån skräckfilm typ, men i år blev det inte ens det, hehe.. (a)



Väldigt fint ni gjort med ljusen!

15 Vicki:

skriven

Har ni haft oväder så det är därför ni haft strömavbrott?



Vicki

16 Louise:

skriven

naw:( fint!



Okej hoppas de blir bra ! jag mår ganska okej :).

Och tack så mycket för den fina kommentaren blev jätte glad:)



kram<3

17 simone:

skriven

Hej Katja! hur mår du?

Kommentera här: