Liten halvfartsrulle...

Idag så tog älsklingen med mig på en cykeltur.. vi for runt Tibro, blev kanske en mil.. kändes bra..
Vid tvåtiden följde jag med bror, hans tjej och hennes mamma på bingo.. första gången jag är på bingo,
jag vann 300:-
Har ätit hemmagjord pizza till middag samtidigt som jag sett på "Vad blir det för mat?"..
Om en stund ska jag se på "Ensam mamma söker".. annars blir det bara slappt och vila ryggen, måste ringa ner till läkaren imorgon då helgen varit så jävla besvärlig..
Tack för ni som läser OCH INTE BARA kommenterar...

MAT TIPS
Igår så skärde vi fläskfilé i tunna skivor, marinerad..
Sedan vände vi i mjöl, med kryddblandning, sedan ägg och till slut med ströbröd och kryddblandning och stekte på.. som panerad schnitzel, men gud så gott...

1 Pia:

skriven

Här blir det snart med Ensam mamma!!! =)



Vem är din favvo mamma?

2 Victoria ♥:

skriven

sv: det blev potatis kroketter eller va de heter, och köttbullar. ingen favoritdirekt :(

tack, ska försöka <3

3 malin fröderberg franzén.:

skriven

haha aw, ja det tycker jag att du ska göra! :)

jag mår bra, har träffat min mormor, kusin och morbror idag.. jätteskönt att träffa dom och veta att alla mår bra just nu.

mormor är jättesjuk så det är ganska ansträngande att gå runt och vara orolig hela tiden. :/

4 Emma:

skriven

Hej gullet.

Haha nej, men de va idag vi fick reda på de ju (:

Vi lär inte flytta den 1e ändå, lägenheten ska fixas först (:

Förstår att du längtar :D, de gör jag med :P

Jag mår bra, hur mår du själv ?

Kram

5 Sandra:

skriven

har haft avslutning med fotbollsklubben :)

ha en bra kväll

kram

6 Johanna:

skriven

låter som en härlig cykeltur.... :)

kul du vannpå bingo... :P



jag önska mig inget dte var felet..för jag visste inget..men kom på efteråt jag behövde tt förkläde och en dörstopp haha



7 Martina:

skriven

Hej vännen!

vilken tur du hade som vann:) kul!

Hoppas ni får de bättre när ni flyttar de låter som de ialla fall:)



händer denna veckan?

kram

8 simone:

skriven

Låter som en fin dag det :D Grattis till de 300:- där D:

9 kittymon:

skriven

Hejsan !



Jodå helgen har varit bra. Fullt upp. Så nu när vardagen kommer får jag vila. Vart lite mycket men ville ju så gärna gå på hockeyn.



Hur sjutton orkar du cykla så långt? Skulle aldrig klara av det.



Kram

10 Vicki:

skriven

Hur är det med dig?



Jag har inte varit här inne på ett tag.



Förstod att det inte gått riktigt bra med dig. När jag var här sist skulle du få massa sprutor.



Vicki

11 kittymon:

skriven

Hej svejs!



Det är ju bra om man kan röra på sig men det måste ju bli i sin egen takt men cykel klara jag inte av. Simma är skönt men för mig är lugna promenader bäst.



Hockey är rätt roligt och kan vara spännande. Det går ju så snabbt, allt kan hända på bara några sekunder.



Idag har erik träning och då blir det färdigmat förr då kan man äta när man är hungrig och behöver inte vänta in nån.

Sen blir det lugnet i soffan ikväll tror jag.



Krm

Kommentera här: