Örebro

Japp, imorgon så ska vi till Örebro Stad. Vi ska hälsa på hos Daniels bror Simon, han pluggar till Idrottslärare där. Vi ska fara runt lite, vart vet jag inte. Planerat var väl Gustavsvik, dom kan ju fara dit, men jag blöder som en gris så har ingen vidare lust..
Ikea blir det i alla fall.. vad jag vet..



Vad ska ni göra i helgen?


1 Z A N D R A :):

skriven

sv: haha, inte jag heller :p allt bra annars?

2 ' caroline anette:

skriven

jag kanske ska åka till eskilstuna :)

3 Nadja:

skriven

vad gott. =) bara bra. Ihelgen blir det kalas mm sj? =)

4 Victoria ♥:

skriven

sv: Åh det lät också mysigt :)



imorgon ska jag åka iväg och spela in en musikvideo, ska vara dansare :) senare på kvällen ska jag träffa killen. på söndag ska jag förmodligen chilla med livet, sen ska jag kolla på min dansuppvisning. haha ja, jag ska KOLLA på den och inte vara med och dansa, för jag får inte det xD

5 Z A N D R A :):

skriven

sv: härligt:) det är fint här. gör du då? :D

6 ' caroline anette:

skriven

sv: hur menar du? :)

7 Nadja:

skriven

Ja men det e jue bara imorgon. är jue en söndag med? =)

8 Lisa:

skriven

I Ö-bro var jag ju i förra helgen som jag nog sa på msn... ;0)



Hoppas du får en trevlig helg. =0)



Kram!

9 f:

skriven

kompisar, själv?

hehe ja ^^

10 Jennifer ღ:

skriven

Godnatt :)

Hoppas du får en bra Lördag :)

Kram

11 Emma:

skriven

Hej kexet.

Nejmen så ska du inte tänka :O jag vill att du ska blir (gravid)fet om magen !

Okeej :D

Ska me en kompis & bli fotade på The Studio :D & besikta lägenheten. Söndag inhanlda lite som behövs till flytten, eller kolla iaf (:

Pojken köpte lampor idag :P

Kramar

12 sarah:

skriven

I helgen händer det inte så jätte mycket. Får lite fika besök i morgon :)Det är alltid trevligt :)På söndag e det tvätt o städningpå schemat :( Själv då?

13 Linda - ndaiL:

skriven

Gomorron!



allt bra idag? :)

14 Pia:

skriven

Trevligt ni kommer få det, hälsa på folk och Ikea!!! =)



Själv sitter jag på jobbet... =/

15 Jenny:

skriven

Hahaha ;) Bra smak då hör ja ler Låter kul mé örebro... Kanske möts på vägen då haha ;) åker ju förbi örebro ;) Ja men det blir nog kul i karlsborg... Har lov denna veckan som kommer... men måste fortfarande komma ihåg att plugga lite :( suck Hoppas din helg blir jättebra ;) Puss

16 Andréa:

skriven

Sv: Okej :)

Ha en bra dag!

17 Therese:

skriven

Hejsan!

Hoppas att du får en trevlig dag i Örebro! Låter som att du kommer att få en trevlig & mysig helg. Själv tror jag att jag ska försöka att ta det så lugnt som möjligt så att man är på benen och kan jobba på måndag, ev. trycka några julkort & servetter.

Trevlig helg!

KRAMAR

18 sandra:

skriven

örebro är mysigt tycker jag :) hihi :)

i helgen ska jag bara ta det lugnt :) har nyss bakat :D hehe.

jag har fått jobb på en fabrik och så ska jag passa 2 barn :) så jag blir en barnpassare :p men de är ju bra med pengar :D

hoppas du får en bra helg :) KRAM!

19 malin fröderberg franzén.:

skriven

hej sötnos!

nu är bloggen igång igen, du kan läsa inlägget "irriterad tjej" så förstår du vad som hänt. :(

kram malin.

20 simone:

skriven

Vad gott :D Ha så mysigt i Örebro :D

21 kittymon:

skriven

Hejsan vännen!



Jodå det är ok med mig. Har ju mina krämper men fokuserar på annat och försöker bli sams med mina smärtor så man inte plågas och störs lika mycket av det. Vet dock inte om jag lyckas.



Kräftcanelloni är super gott. Och ganska enkelt att göra. Blir inte så mycket vin numera.Tyvärr.



Hoppas du får trevligt i Örebro trots att du inte är riktigt på humör. Skönt att komma hem sen.



Här ska jag ta det lugnt och jag och maken ska laga god mat, oxfile med potatisgratäng.



Ta hand om dig!

Kram

22 Martina:

skriven

Låter som ni får en mysig helg kul med örebro:) en annan ska jobba eller jag jobbar redan. Annars händer inte mkt för mig. Mår bra gör vi. Sj? Kram

23 ☆ Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee:

skriven

Usch vad jag började sakna min hemstad nu när jag såg den bilden.

24 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hej gumman! hihi oja verkligen! duktig du vart hihi! ja drar gärna ut på sånt tråkigt med:P min dag va inte så bra..eller den va bra men på kvällen blv killen skadad under bortamatch i motala så de blev akuten :/ åh mysigt att åka iväg lite, o ikea är ju roligt! Kram

25 B R O W N S U G A R:

skriven

Jag ska bara ta det lugnt, har skadat foten :(

sjdå?

26 heli:

skriven

Blir en lugn helg för vår del.

27 SANNASANNASANNA:

skriven

Hej sötnos! :)

Allt bra med dej idag? :)



Vad tycker du om låten i mitt senaste inlägg? :)

KRAM

28 Johanna:

skriven

Tack, det var trevligt på harrys :)



Hoppas ni hade det kul i örebro! :)



29 Erica:

skriven

Sent svar: det är bara bra, själv då? :)



Blöder som en gris!? What's happened?

Fin bild, verkar vara en fin stad.

Kommentera här: