1 Nadja:

skriven

fina bilder. =) Hur mycket e stoppet på? Jag kan knappt äta 1 dl. =) äter du knäckebröd nu? =)

2 Emma:

skriven

Mensvärk ! Dag 1 är ju värst !

& imorn ska jag sätta in en p-stav i armen :O

Fina bilder !

Förstår att du är spänd, jag håller min tumme så hårt jag bara kan för er (:

Just nu itne så mycke.

Jag & gubben är på lägenhetsjakt för fullt nu :D

Kramar

3 kittymon:

skriven

Hej gumman !



Hoppas du mår någorlunda occh att allt går bra med äggen och allt det dära. Vet inte riktigt vad som händer där.

Jag läste att ni tittat på en lgh som ni ville ha, hoppas det löser sig !!!!



Hur har annars helgen varit?



Jag mår som jag mår ja...ingen bättring. men får jag bara beslutet så kan man börja försöka hitta ett sätt som funkar kanske för mig eller så är det så här det blir. Helgen var i alla fall bra. Hade bästa kompisen m familj på middag och vi hade jättetrevlig. Var rätt sliten dan efter.



Ha det så bra!

Kram

4 Simone:

skriven

SV: Tack! :)



Oj, vackra foton.. jag hoppas du mår bra, och beklagar sorgen!

5 Linda - ndaiL:

skriven

ja, nu blir det sängen här.



Gonatt!

6 Martina:

skriven

fina bilder.



Med mig är de inte så bra, börjar känna mig sjuk tyvär idag har hostan blivit värre känns de som och de kliar i halsen:( Frånsett de så är de bara bra.

sj?



Hoppas du får sin remis och kan komma ditt så du får hjälp inte kul att gå och ha ont.



kram

7 Emma:

skriven

hej snäckan.

jag glömmer bara p-piller & vill absolut inte ha nått uppkört i underlivet, så hellre armen då :/

aw jaa , de är ju så för de som försöker bli med barn ):

Joo, vi vill båda komma hemifrån nu & då är de kanske lite onödigt att flytta till vars en lägenhet & så har jag inte riktigt inkomst till de, mer än ett halvår va jag vet justr nu.

Kramar

8 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

tack :D

jo det är bra själv ?

9 Anonym:

skriven

fina bildeR =)

10 Pia:

skriven

Vad fint ni gjorde det ihop, du och din bror!

11 Beatricee:

skriven

jo da förutom att jag åkt på urinvägsinfektion ;/

12 Malin:

skriven

Jobbigt att behöva begrava sin pappa :(



Tack! Jag ska skriva upp det i statistiken ikväll när jag sett om det kommer fler röstningar :)

13 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hej sötnos!

hahaha ja jisses, inte kloka :D

fina biler, ser fridfullt ut platsen!

kram på dig vännen

14 Malinhe - Fotobloggen!:

skriven

så lite så, jo allt är bra med mig1 med idg då?



men man kan typ ta 10 kort sen blir batteriet slut åsså måste man byta ..

15 Nadja:

skriven

oki intressant att veta. =) Jag e nyfiken för jag börjar på pure på fredag. =)

16 Nadja:

skriven

Ja med kyckling e mums. =)

17 Linda - ndaiL:

skriven

Ja, efter flytt är ju ikea perfekt!

18 moa<3:

skriven

fina bilder<3

19 Malinhe - Fotobloggen!:

skriven

ja, självdå:)?



ojdå, vad tur, då jag hade en sådan kamera kunde jag typ ta 10 kort sen ba "pippip" tomt batteri ..

20 Therese:

skriven

Go kväll!

fina bilder! Har ni pratat med hyresvärden än? Elak med flit? Nu hänger jag inte med (tänker du på något speciellt)... Jag har lyckats kurera mig en hel del, men är inte riktigt 100 procentigt kry än.

KRAM

Kommentera här: