Dagens, dagens.. ...

Utmanad av: Malin
dagens vill ha: Kvar Lilla Pärlan i magen.. <3
dagens klädsel: Gråga mjukisbyxor och pappas fleecetröja..
dagens frisyr: Som den är, rätt o slätt..
dagens låt: Haddaway - What Is Love..
dagens planer: Ringa på en lägenhet och se Wallander Cellisten..
dagens saknad: Pappa
dagens dummaste: Att läsa Lindas blogg, vilket bara sårar.. ska låta bli..
dagens misslyckande: Inget än så länge, igår filbullarna..
dagens drog: Kaffe :)
dagens köp: Ingenting, försöka spara..
dagens godis: Inget.. men ostkaka, sylt å grädde med gogumman..
dagens humör: Trött, ledsen, glad, blandade känslor..
dagens citat: Behandla andra så som du vill bli behandlad själv..
dagens roligaste: Träffat gogumman Linda idag <3
(Bilden nedanför är just för gogumman)
1 malinhe - fotobloggen.:

skriven

SV: OJA! :D:D

2 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: kul :D

3 simone:

skriven

SV: Tack så hemskt mycket! :)

4 Anonym:

skriven

tack :D

okej :)

5 Linda - ndaiL:

skriven

vad gör du?

6 evelinaerikssn §:

skriven

tack detsamma :)

7 malinhe - fotobloggen.:

skriven

SV: tack! :D

8 Linda - ndaiL:

skriven

ska ut me gizmo nu :D

9 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: jag med :D!

10 Anonym:

skriven

jodå,sj? =)

11 simone:

skriven

SV: Jo, haha absolut! :D

12 Therese:

skriven

Då har du lite att pyssla på med i af. Mitt mål denna vecka är att ta mig igenom arbetsveckan.



Kram

13 malin fröderberg franzén.:

skriven

kul att du antog utmaningen! :) hur gick det med lägenheten?

14 Malin:

skriven

Vilken rolig lista :)

15 lisa:

skriven

shit jag fattar ingenting av vad du skrev i min blog...förklaring tack.

Jag har inte anklagat någon för nåt.

/Lisa

16 Martina:

skriven

Kul utmaning:)

Trist när människor pratar skit om än när man bara vill hjälpa men de finns tyvär människor till allt.



SV: jag har ingen utbildning i fotografering:) Jag är självlärd och delar ider med 2 kompisar som också fotar:)



kram

17 Johanna:

skriven

hihi ja du vet var den finns om du hinner =) nej förstår du blir ledsen, men hon är inte värd det.... lätt för mig och säga...men jag förtsår dig iaf :)

18 Linda:

skriven

Vem Linda menar du? :O



Ja,det är sant,men blir ju ingen liten än ;)

Det är okej idag,hur är det själv? =)



Kramar

19 MISSEXTRA:

skriven

Vad ska du göra i helgen då?:)

Kommentera här: