Måste bara skriva kort...

... har haft mycket att göra och varit lite off.. men tyvärr så fick jag ett tidigt missfall i vecka 5.. 
Jag mår bra, men är såklart ledsen..
♥ Glöm mig inte.. kära bloggläsare.. ♥
1 sara:

skriven

<3



sv: akupunkturen va superskön :D

2 Pia:

skriven

Usch då, beklagar verkligen.. Ge inte upp hoppet, bättre lycka nästa gång! Du har ju haft rätt mkt omkring dig nu med imed far din, elaka blogginlägg, ont i kroppen osv... Din tur kommer väl när tiden är inne! Kram

3 Lisa:

skriven

Men näe... Varför?! =0/



Vad ledsen jag blev nu för din skull. =0(



Kramar!

4 Therese:

skriven

Hejsan!

Usch & fy vad världen är orättvis, det var inga roliga nyheter! TÄNKER PÅ ER...

Många varma styrke kramar

5 Martina:

skriven

ledsen för eran skull:( vet inte vad jag ska säga mer än att jag är ledsen. De är aldrig kul att drabbas av de hände mig i Juli i vecka 10. Behöver du prata om de så finns jag här, vet hur man känner sig!



Stor kram!

6 jennhy:

skriven

men vad jobbigt :(

7 Johanna ♥:

skriven

nej vad tråkigt :(

8 Johanna:

skriven

:´( kram på re vännen! ge inte upp!

9 Nadja:

skriven

usch vad trist. =( ja mamma mia är riktigt bra. =) Tänker på dig.

10 Linda - det handlar om helheten:

skriven

Nämen oj söta rara! Aj aj.. jag hade ingen aning. (gåshud) men, precis som någon annan redan skrivit, så ska du se att det blir bra framöver. Även om det säkerligen känns väldigt, väldigt tungt just nu med sorgarbetet. All lycka, alla styrkekramar till er från mig! <3

11 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. yes :)!

12 Therese:

skriven

Go kväll!

Visst kan det vara skönt att ha det gjort när man flyttar, så att det inte är det första man måste börja med. Jo tack jag mår bara fint! Hur går det för dig/er då? Några planer för veckan som kommer?

KRAMAR

13 simone:

skriven

Sv: Usch, din stackare.. förstår verkligen hur du känner, varit med om liknande :/

14 Johanna ♥:

skriven

ja den har varit lugn och skön.... nu blir det snart sängen

15 matilda - [maatilda.blogg.se]:

skriven

Jag kunde ha dött idag :(

16 Lina:

skriven

Älskade fina vän!

Finner inga ord! Är så ledsen för eran skull!

Lätt för mig att skriva att ni inte ska ge upp, men jag hoppas verkligen att ni kämpar på!!

Finns här för dig!

KRAM

17 Malin - Hockeyfruga:

skriven

hej vännen! men gumman, de gör mig ont att höra! har myst med familjen hela helgen! låter ändå mysigt.. ro om varandra<3 bamsekram

18 Emma:

skriven

Hej gumman.

Ja blir verkligen deppad av att läsa ditt inlägg ):

Fan va trist ):

Helgen har vart rätt skoj (:

Kramar

19 Mammaosa:

skriven

Men nej vad tråkigt :-( Ledsen för er skull. Sänder dig en styrke kram

20 Martina:

skriven

Hej!

SV: med mig är de sådär, känner mig matt i kroppen coh så.



själv vännen?

kram

21 Linda - ndaiL:

skriven

Ja, jag förstår det :D

22 Erica:

skriven

Noo.. :( ..vet du varför du fick missfall eller var det helt oväntat?

23 Linda:

skriven

Tappa inte hoppet! Självklart känns det tungt nu,ledsen för er skull,men ni får inte ge upp! Till slut kommer det att gå vägen för er ska du se! :)



Styrke-kramar!

24 jennifer:

skriven

stackars dig, måste ha kännst hemskt... men vet ud vad? är det inte bara en blödning `? man kan ju få det mellan v 3-5! Kram

25 Carina:

skriven

Usch vad tråkigt. Hoppas du trots detta mår hyfsat bra.



Kram.

26 kittymon:

skriven

Beklagar verkligen ! Förstår om det känns jävligt nu...



Här är det inte heller nåe vidare idag.....Kan stryka dagen ur almanackan innan den ens har börjat.



Kram

27 Åsa (asali65):

skriven

Skickar en stor KRAM och tänker på dej!!

28 Diana:

skriven

Nej men va trist!! Hoppas verkligen att allt går vägen för er.

Får jag fåga hur du får till hjärtan i inläggen?

Sköt om dig, tjejen!!

29 Anonym:

skriven

Oj va svårt det vart för mej att skriva här,det har blivit error var enda gång.

Usch och fy och en massa kramar till er.

Hoppas flytten kommer gå bra & att han låter er slippa dubbla hyror.

Underbart fina bilder då du & din bror sänkte urnan.

Många mega kramar Carro

30 Jessica:

skriven

Kikar in, såg din adress på FL

31 caroline:

skriven

neee.. usch... ni som kämpat på så...

många kramar till er <3

32 matilda - [maatilda.blogg.se]:

skriven

det står i nått inlägg under:P

33 MikaelaMikaela:

skriven

tr¨kigt att höra!

34 Misshopeful:

skriven

Så tråkigt :(

Håller tummarna för att frysförsöket ska funka.

Skickar styrkekramar

Kommentera här: