Naturen & Kärleken..

Laddar upp nåra bilder.. ska snart ner å göra hemmagjord pizza å se på en film.. 

Idag har vi varit runt Laxå, Örebro län och Vargavidden, vi vandrade en bit, men mitt bäckenben säger riktigt emot.. å knäna, hugger som knivar där :-( Men jag kämpade på :-) Nu har jag sketen rygg m.m. så soffan kallar :-D Det var superdupermysigt idag min älskling.. det var hjärtat som bestämde vart vill skulle fara, ville de skulle vara så denna gången.. 
Jag mumsade en räkbaguette och älsklingen en kycklingbaguette och hett kaffe till..




1 Erica:

skriven

vackra bilder! :)

2 Pia:

skriven

Vackra bilder på er två! =)

3 Karolina:

skriven

Så nära, men endå så långt ifrån... :-)

4 Anonym:

skriven

Så jätte fina bilder! Finns inte så mycket mer att säga om den saken...

5 Lisa:

skriven

Superfina bilder... Men det vet du ju redan att jag tycker. ;0) Hihi!

6 Martina:

skriven

Hej vänne!



vilka mysiga bilder de sprudlar av kärlek i dem:) kul när man kan följa sin magkänsla vart man ska:) gott med räkbaugett!



Jobbigt att du går och har ont..hoppas de blir lite bättre fast kanske inte blir de med reumatismen? Vad kan man göra för att förhindra de onda?



ha en härlig söndag

kram

7 Anonym:

skriven

sv: jo :D

fina bilder!

8 Linda:

skriven

Det är ganska ofta sådär,att den man litar på mest(när det gäller tjejer iaf) är den som är falskast..:S

Ååh budapesrulle..mmmm!! :)

Nja,känner alltid såhär när jag är på hemmaplan,hoppas dt är för det här stället iaf,då är det ju över om typ 50 dagar =)

Ska ni också flytta nu eller vad är det som händer? :)

Kramar<3

9 malinhe - fotobloggen.:

skriven

SV: jag vet inte riktigt:)



söta bilder!

10 Linda - ndaiL:

skriven

fina bilder!

11 Nadja:

skriven

Hallå ursäkta för sent svar! =) Allt bra? =)Jag var bara inlagd i några dagar. =)

12 Nadja:

skriven

Jo allt gick bra. =) Var himla rädd för att sövas. =) Läste att du med gjort en. Går det bra för dig?

13 Emma:

skriven

Hihi (:

Joo tror han gör de faktiskt, han ska va min lilla hårboll <3 haha !

Fina bilder på er, ni är så fiina <3

jag mår helt ok, ont i magen :/

Hur mår du då ?

Kramar

14 Nadja:

skriven

samma som mig? Hur kan du äta idag? =)

15 Mikaela Urbom:

skriven

vackra bilder :D

16 Malin:

skriven

Ah nu blev jag sugen pa hemmagjord pizza!

Kommentera här: