Ruvardag 10

Testdag om fyra dagar..
Inget att tillägga just nu..
Om det vore så så... vecka 4 (3 + 4)...
1 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. hihi okej :)!

2 Simone:

skriven

Sv: Haha jasåå sååå menar du, ja det är hur gott som helst ;D

3 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

ska vara hemma och ta det lungt själv ? :D

4 Johanna ♥:

skriven

ohhh snart snart..spännande.... håller tummarna



fick aldrig middagssällskap, han döck inte upp dte puckot :(

5 Sandra h:

skriven

Hej :) Allt bra med dig?

6 Nadja:

skriven

opades? samma sak som opereration? Jag gjorde det i landskrona. =)

7 Anonym:

skriven

aha det hade jag aldrig tänkt på. =)

8 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. jo det är det :D!

9 Simone:

skriven

SV: Tack så mycket! Detsamma till dig! :)

10 Anonym:

skriven

Ååh det börjar verkligen bli spännande nu,hoppas det visar plus!!



Ja det kan jag tänka mig,men inte så mycket at vara nyfiken på ;) Det är en brun liten kärra ba ;P



Mm,vad gott det lät!



Kraam!

11 evelina:

skriven

Sv: japp här äre bara bra o hon blir större o större:P

12 Pixiewing:

skriven

Spännande!

Klarar du dig utan att tjuvtesta? ^^



JAG HÅLLER TUMMARNA FÖR ETT FETT PLUS

13 Linda - ndaiL:

skriven

bättre att kunna pausa när manv ill :)

14 Johanna ♥:

skriven

ja sjukt dålig sitl :( sitter försöker komma på något spydigt och säga till honom, men kommer inte på någt :(

15 jennifer:

skriven

Hoppas du får en underbar dag:)



KRAM

16 moa<3:

skriven

varför är det så oj?<3

17 Sandra h:

skriven

Svar; Härligt, jo med mig är det lite bättre. Har legat hemma och vart lite småsjuk.



Tack så mkt :)

18 kittymon:

skriven

Halloj gumman !



Känner du att du har på fötterna med intyg och så tycker jag absolut att du ska överklaga till länsrätten, många får rätt där.



Nä det är som vanligt här, men det är tur att det finns värktabletter annars skulle jag inte stå ut.

19 Bodil:

skriven

Håller tummarna för att det är er tur den här gången!

20 sara:

skriven

sv: jag mår sådär.. själv sötis?

21 Anonym:

skriven

Hoppas att du får ett starkt + gumman.... :0) ... håller tummarna för dig.....

22 matilda- [maatilda.blogg.se]:

skriven

fråga gärna nått i min frågestund:)

allt bra idag?:)

23 Johanna:

skriven

gud va spännande! tänker på dig :-)

24 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

cs3 :D

25 Mammaosa:

skriven

Hoppas hoppas hoppas :-D

Kommentera här: