SKITKROPP!!!!!

Underbara kroppen idag???
Ja, jag överlever inte länge te här hemma inte iaf.. ska inte klaga men jag har ont i varenda jävla kroppsdel.. blir så mäkta less, fötterna, knäna, ljumskarna/höfterna, ryggen, nacke och axlar, hand/handleder o fingrar.. Oj så jag myyyyyser.. Eller inte..
Ja, sen så är jag trött, mår konsant illa, ömmar i magen, ont i tuttarna.. 
(Progestoron - kossa)
1 matilda - [maatilda.blogg.se]:

skriven

vare inte du som hade bott i malå ? :D

2 matilda - [maatilda.blogg.se]:

skriven

bara undra:D

för jag bor ju där:P

3 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. det är huvudsaken att det funkar :D!

4 Sandra h:

skriven

Svar; JA :) Hm.. det vet jag faktiskt inte än :) haha

5 moa<3:

skriven

jaha okej<3

6 Malin:

skriven

svar; tack hjärtat, verkligen. det känns fint att du finns där och jag säger bara detsamma till dig.

apropå kroppsbesvären så är väl illamående och ömmande boobies enbart ett positivt tecken? (med tanke på ivf-en menar jag).



sen har du all tillåtelse i världen att vara less, det skulle jag vara ._. SOM ATTAN! tycker att du är stark som ändå fortsätter leva sörru. krampåre <3

7 J:

skriven

okey =D

8 jennifer:

skriven

Han är 1 år och 1 snart 2 månader:D

Tack detsamma:)



KRAM

9 Linda - det handlar om helheten:

skriven

Hej gumman, nu var det väääldigt länge sedan.. jag läser att du inte mår någe bra.. jag hoppas att det vänder, du förtjänar bättre än detta! kramar o krya på dig

10 Linda - ndaiL:

skriven

va bra!

11 Simone:

skriven

SV: Tack så hemskt mycket! :)



Hur mår kroppen?

12 Johanna ♥:

skriven

japps precis för man inte skall se bilden, har tyvärr inget program som kan cenuera.... :(



hehe låter som din kropp börjar reagera lite, vilket jag tycker känns som ett positivt tecken :)

13 Therese:

skriven

Hej hej!

Aha okej, då hänger jag med. Hugaligen vilken dag du sett ut att ha, inge kul. Om jag ändå kunde hjälpa dig på någé vis.

Jo tack, en riktig smärt dag. Har haft fullt upp idag från klockan 8 till 16 (ingen vila), så det är nog inte så konstigt. Men annars är allt bara bra med mig:-)

Sköt om dig & ha en bra vecka själv!

KRAMAR

14 Anonym:

skriven

sv: jodå nu finns de nya bildeR:p

15 Malin - Hockeyfruga:

skriven

hihi tusen tack gumman!! <3

ja..man blir ju älsdre.. vill stanna i denna åldern nu gärna hihi men 22 är väl inte såå gammal hihi sambon har retat mig hela dagen haha! icke sa nicke, moppsar upp dig hihi! dock är ja ensam idag..alla jobbar o sambon är på bortamatch hehe!

usch å fy för ditt tillstånd idag..hoppas du mår bättre gumman! bamsekram

16 Emma:

skriven

Haha okej (:

Huvudet ?! De har jag tappat för längesen känns de som :P haha.

Aha okej, va trevligt (:

okej ): usch din stackare

Kramar

17 Martina:

skriven

Urch vännen låter inge vidare hoppas du får hjälp snart så du slipper ha så ont:(



Hoppas kvällen blir någorlunda bra för dig

kram

18 Nadja:

skriven

låter inte som en bra dag. Gör du ikväll? =)

19 Pia:

skriven

Det där med illamående, öm i tuttarna, ömmar i magen är nog själv förvållat och kommer så förbli i 9månader till... ;)

20 Åsa (asali65):

skriven

Hej, nej... inte jag som tagit bilden:) Kommer att kunna ta sådana bilder med min Pentax k200d senare i höst, får en sån i 25-årsgåva med extra objektiv, från jobbet:) Stackare... du har det jobbigt i dag... skickar lite "djävlar anamma"... fast du har en del redan;)

21 kittymon:

skriven

usch jag vet hur jävligt det känns. När det är så jävligt vill man bara ge upp men man fortsätter på nått sätt i allaf all.



Hoppas ni kan få ihop nått som kan bringa lite tur mot fk. Det är inte lätt men jag håller tummarna.



Nja lite planer hr vi för helgen. På fredag kväll ska jag och sonen gå på innebandymatch och på söndag ska han spela innebandy :)



Håll ut !



Kram

22 Linda:

skriven

Låter inte som du ade det sådär jätte bra igår..:s Men lite av det kanske du får en possitiv förklaring till snart ;)



Haha jo,en av dom är Pontus ;) Att du kände igen honom :) Jag är också med titt som tätt i videon ju ;P



Min dag igår var rätt skoj faktist,var ute med bajsbettan för första gången :P

Hur var din dag förutom allt onda?



Kramar!

23 Carma ♥:

skriven

Haha, låter ju faktiskt som det har lyckats =)

Hoppas testet visar det vi vill att de ska visa snart då!

Ja du vi hörs för sällan, jag ska bli bättre på det.

Lovar, så småningom =)

Jag har haft mycket att tänka på och ingen lust att sitta vid datorn utan det är jämt vid tv:n nu för tiden.

Men jag är inne och läser din blogg lite då och då, tar igen de jag missat och så =)

Håller tummarna för dig nu!!!

Kramar

24 Malinhe - Fotobloggen!:

skriven

nepp ..

25 jennhy:

skriven

hoppas detr blir bättre :/



hej katja, det var längesen. nu har jag börjat blogga igen, hoppas du kommer kika förbi någon gång i bland :)

26 Jessica:

skriven

Kikar in, såg din adress på FL

Kommentera här: