Snart fredag...

Orkar inte skriva så mycket.. mer än att idag for vi till Skövde, skulle köpa flyttlådorBiltema, då Daniels mamma ringer å säger dom har billiga arbetsskorJula i Skara så vi åker dit och kikar. Jag hittar ett par arbetsbyxor åt honom också.. sen en Mikrostereo till mig som jag länge velat ha.. Men så när jag väl hittar en till mycket bra pris, pengar jag sparat.. ja, då säger jag.. Njääee.. Men, vad ska du med pengarna till undrar Daniel? Jag, hmm.. spara till stereo.. asg.. knäpp jag är.. 
Ikväll såg vi också på Predator, den första som är en riktig kulklassiker.. 
Imorgon ska vi träffa Jessica och Johan och ut å käka, ska bli så mys.. 
Annars är jag på Ruvardag 12 när som helst.. ler..
1 Johanna ♥:

skriven

Tack så mycket! =)

2 simone:

skriven

SV: Tack så mycket hjärtat! :) Hur går det med magen? :P

3 J:

skriven

ja, typ =) sj? =)

4 jennifer:

skriven

Tack detsamma:)

5 jennhy:

skriven

sv: Jag mår perfekt :) själv då? :P

6 Pia:

skriven

Martin, vem är det.?

Jag skrev att Ingemar Stenmark har en hård vältränad kropp för att vara såpass gammal... Inget om ngn Martin som är snygg...

7 Linda - det handlar om helheten!:

skriven

jo jag förstod att du inte mådde så bra.. med mig är det samma, men jag bitier mig i läppen, bedövar smärtan med värktabletter o har andra tankar på jobbet. Ursch.. jag hoppas att både du o jag får ett brejk snart! Kramar <3

8 Matilda:

skriven

Hejsan! :)

Vad händer idag?



/ Matildas Gästbloggare Tove =)

9 Linda - ndaiL:

skriven

Gott me thaimat!

10 Lisa:

skriven

Antar att du ska testa dig om några dagar... Spännande. =0)



Har en sak att berätta, inget märkvärdigt alls, men det tar jag på msn när du är online. Vill inte ta det i bloggen...



Kramis!

11 Martina:

skriven

Hej!

Va kul att hitta lite saker billigt:)

När ska du ta och testa dig?:)



Ha en underbar helg

kram

12 Nadja:

skriven

Tack. =) Vi ska till mina föräldrar och äta och sen vet inte. Vad gott med thai. =) Ska ni göra annars? =)

13 MALINHE - FOTOBLOGGEN:

skriven

SV: tack så mycket! :):):)

14 Erica:

skriven

Hehe.. är inte knäppt att spara till något man verkligen vill ha. ;)

15 Lina:

skriven

Hej vännen!

Vill bara kika in och önska dig en fin helg!!



KRAM

16 Pixiewing:

skriven

Håller tummarna STENHÅRT

17 Emma:

skriven

Hellu beaty (:

Aaw, tack <3 hoppas få bort de me homeopatin jag håller på me nu.

Haha, joo, kliade lite hårt med gaffeln under natten :P

Imorn är de kräftskiva ;P & söndagkväll är de jobb.

Själv då?

Kramar

18 kittymon:

skriven

Hejsan gumman !



Jag har utmanat dig i min blogg!

19 Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle:

skriven

tja va händer?

20 Sandra h:

skriven

Svar; Tackar:)

21 VIktoria:

skriven

Åååå så spännande..... KRAM

Kommentera här: