Utmaning..

1. Hur många resväskor äger du?
Ja du, ingen "Dramaten", nja, ingen resväska faktiskt.. 

2. Skulle du hellre ta bilden än att vara med på den?
Både och =) Tar bilder, på andra och mig själv, småego ibland..

3. Har någon någonsin kallat dig lat?
Brorsan har säkert sagt det till mig någon gång, men han menar det ju inte. För han älskar ju sin goa syster så himla massa mycket.. x)

4. När var senast någon stötte på dig?
Oj, ja det var ett tag sedan, någon FÖRSÖKTE sig på det, men de fick minsann en avhylning..

5. Vad åt du till middag senast?
Mums, haha.. korvsoppa idag, men finsk korv, potatis, paprika, purjolök, lök, morötter..

6. Använder du huvtröjor?
Ååå så mysigt, gillar myskläder, byxor, hoodies m.m.

7. Vem var den senaste som messade dig?
Brorsan.. frågade om vad vi såg på för lägenhet m.m

8. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Det var ett tag sedan jag var på Liseberg, innan vi alltid åker dit. Då säger jag, jag ska åka det och det.. hehe.. men sedan blir jag så mjäkig.. så det blir varken det ena eller det andra. Men kanske Lisebergsbanan, Flume Ride? 

9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Commerce i Skövde..

10. Hur många syskon har du?
EN, min älskade lillebror Petri.. Sen har jag två halbröder i Finland också..

11. Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Fyra stycken.. Tjötade ikväll om att älsklingen får köpa ett större bord med sex stolar.. hihi... fast jag sa jag vill ha sex bord och en stol.. =D

12. Har du en stationär eller bärbar dator?
Jag har en stationär och en notebook. Notebooken använder jag de dagar som är överjävliga.. annars använder jag den stationära just nu mest, men vilar mkt mellan varven, samt så sitter jag på en hög med täcken. Typ som Tönrosa.. 

13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag skulle vilja ha en tattuering på min vad, till minne av pappa och i framtiden varsin duva på varsitt skulderblad, en banderoll som går ihop på mitten och sedan ett hjärta. I banderollen ska mina (våra) barns namn stå..

14. Vad har du med dig in på bion?
Min pojkvän för det mesta, annars inte så möe, jobbigt att gå på bio för att sitta så länge :( Fast jag gillar ju liksom det annars.. svårt dilemma..

15. Gillar du att flyga?
Usch då, dessutom har jag en gång bara flygit, det var när vi flög med ambulans - flyg från Skövde KSS till Umeå Lasarett.. 

16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nja, jag borde väl kanske det.. men det är upp och ner, försöker mer låta bli fett.. Det är inte så farligt bara man försöker göra sig av med allt också.. Leva bör man ju iaf.. 

17. Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
Jaha du.. 27 jäkla år kommer jag vara.. dåråva..

18. Tycker du om att krama folk?
Älskar att kramas juh... 

19. Vad är du allergisk mot?
Människor som ljuger.. snackar skit om mig, till andra och nästan tror på det. Sprider falska rykten.. Sårar mig när det enda jag gör är att alltid försöka hjälpa andra och i sista hand tänka på mig själv..

20. Gillar du din boendesituation?
Nej, jag hatar den där trappan, hade det inte varit för den.. sen så hatar jag att bo i Tibro.. Hatar verkligen hålan Tibro, vill bort härifrån, tror ingen fattar hur jag vantrivs i hålan..

Jag utmanar den som vill att göra utmaningen.. säg gärna till om ni kommer att göra den så får jag läsa vad ni svarar...


1 Mammaosa:

skriven

Jag har gjort din utmaning finns i min blogg

Kommentera här: