Flera veckor sedan...

Jag bloggade.. men det har ju inte hänt så himla mkt egentligen..

* Fått förlängd sjukpenning, kan vara sjukskriven i 550 dgr till men det hoppas vi ju inte... (Dock är mitt tillstånd densamma, med ryggsmärtor, bortdomnat arsle o.s.v.)
* Har varit hos arbetsterpeuten för att få tryckavlastande kuddar, som inte fyller upp till mina behov.

* Jag är ruvare igen och har testdag 1 maj, har alltså ruvat i en vecka idag, gjorde insättningen 13/4.

* Jag har hunnit fylla år också, bidde 27, inget att skryta med väl?

I sommar...
* Så ska jag åka på mkt dragracing
* Träffa Carro med familj
* Är midsommar inte inspikat ännu
* Ska jag tattuera mig (om jag inte är gravid)
* Kanske hunnit ta körkort och köpt en bil
* Ska jag bada mkt, simma, vattengympa utomhus
* Ska jag bara ta det lugn, försöka rehabilitera mig själv, hoppas läkaren och fk tkr detsamma. Bli av med stressen/utbrändheten.

* Så har jag varit vegetarian i över en månad nu och det går bättre och bättre... men magen är i full rulle sedan tre veckor tillbaks och det är ju heeeelt underbart!!!

Hm, ja det var väl det... :)

1 Beatrice:

skriven

vaaaaaaaa ?? du skojjar är de slut ??? :S

2 Johanna:

skriven

Grattis i efterskott :)



ah nej du har inte missat något... det var inte magen utan mina äggledare som bråkar med mig...

3 Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!:

skriven

Hej tjejen och förlåt för att jag vart oaktiv o inte tittat in här, men det ska bli bättring! har inte mått så bra den sista tiden, o därför inte orkat ta mig ann någonting. allra minst det sociala livet liksom. men nu har det som sagt ordnat sig o nu mår jag bra! hoppas att du också har det bra? Kram kram o trevlig kväll! =)

4 jessica:

skriven

hej ... kul att du skrivit på bloggen... jag följer den... kraam....

5 Evelina:

skriven

sv: Jotack det har varit underbart och välbehövligt:)

Okej va kul att de går framåt för dig o roliga planer du har med=)

Håller tummarna

kram

6 Pia:

skriven

Jo vars här är det bara kalas bra! =)



Låter som du komer få en kalas sommar! =)

7 Malin:

skriven

Ååh vad roligt! Hoppas att det fäster nu :)

8 Carro...så klart:

skriven

Grattis i efterskott =)

Läste om vad du ska göra i sommar & det är ju en hel del du ska hinna med =)

Men att jag är inräknad , det gillar jag starkt serru =)

Ska bli skit skoj,verkligen jätte skoj,ungarna frågar :

-"Vem är Katja ??"

Jag svarar att "Det får ni se "...hihi

Kramen

Kommentera här: