Godmorgon...

Hm...

Vaknade redan halvnio... av vad jag trodde jag blev skjuten men det var älskilngen som donade med smörgåsarna i köket...

Jo sovit bra tills jag drömde att jag var i en lagerlokal o var tvungen att döda idioter, mördare o.s.v. Dom smög runt som i ett spel, Whiskas hade ju följt med dit, dumma katt. Hittade en väska, bag som jag var tvungen att slänga henne i så hon inte smet (älskar henne så) och då kunde jag ta min hagelbracka och skjuta dem... så hör jag något.. POFF, pulsen var så säkert på 200, trodde jag skulle dö, men det var ju Daniel som höll på i köket (på riktigt) att göra mackorna till jobbet.. haha..

Tre dagar i rad har jag somnat strax efter tio och vaknat såhär tidigt.. börjar väl bli gammal...

Nej, ska lägga mig o se på Wallander och vänta på att försäkringskassan ska ringa upp!
1 Pia:

skriven

Wallander är toppen!



Lule?? Nu fattar jag naada???

Jag skall till Finland i nästan två veckor och seedan vet ja sjuttan! =)

2 Beatrice:

skriven

okej :) hur gåre mellan er ? :) <3

3 Johanna:

skriven

haha jag har hört att om man tittar när klockan står jämt 3.33 4.44 osv så tänker något på en... men vem fan tänker mig så mitt i natten? =)



eller att man skall önska sig något då :) så kan det slå in :)

4 Sarah:

skriven

Hejsan gumman.Allt e bara bra här. Fötterna e sådär. Men jag jobbar i foppa tofflor haha. Ja det e skoj med nya saker till kameran :) JA vårväder har det arit här med men nu har det lovat dåligt väder hela veckan. Så idag har det varit snöblandat regn.Suck. Men nu skiner solen igen :) Kram

5 Evelina:

skriven

sv: haha nae har inte riktigt hunnit med det men nu sitter dom på plats o hoppas på att de inte kommer mer snö idag.

aha okej=)

kram

Kommentera här: