Jag är på gång...

Detta handlar om ivf, men om mitt framtida körkort, är liksom lite småstolt o tror ändå att jag kan lyckas...

Hur som så var min körskolelärare helt öppen från första stund. Ärlig o sa att jag har dålig självkänsla, jag kör bättre och vet bättre än jag vet/tror. Och att jag ska ta till mig all kred. Så har killen sagt i snart tre år med.. haha.. Iaf..

Körskoleläraren har sagt från då att jag började, cirka en månad sedan (har hunnit med halkkörning o riskutbildning samt fyra lektioner) att jag får kortet innan sommaren om jag vill. Innerst inne betyder det allt verkligen.

Men så hade jag ett uppehåll nu på två veckor iom ivf o så... så jag var ärlig om det, han förstod också, helt underbart. Så förstod han att det är jobbigt o kostsamt, frågade om jag ville ha körkortet innan sommaren iaf? För det är upp till mig, för jag får det om jag vill ha det. På honom låter det så lätt.. är jag verkligen så duktig? Jag vill så gärna tro det, jag vet att han inte ljuger.. Hm.. å en promise var ju att jag o sambon skulle bila upp till Norge isf, för jag har aldrig sett Norges fjordar och späckhuggare o.s.v. allt vad Norge har att erbjuda. Så får jag kortet så håller jag läraren mitt löfte..

Så han sa några lektioner till så är det dags för uppkörning o teori, frågade hur mkt teori jag läst.. så jag ska nu tills nästa dubbellektion nästa vecka plugga 3-4 om dagen MINST!

Till sist avslutade han; Se till att få körkortet nu, om du vill ha det, så lovar jag att bebis kommer att komma... 

Han är så snäll, lugn o go.. gissa åldern? ,-)
1 Åsa:

skriven

Härligt att det går så bra på körskolan. Håller tummarna för att du får ditt körkort innan sommaren. hoppas att han har rätt att när du har kortet då kommer bebis :-D

2 Beatrice:

skriven

hej gullet :)



Nu är det så här att jag börjat tröttna på att blogga, så har du tips vad jag ska blogga om så den blir lite roligare att läsa ? :) <3

3 Carro...så klart:

skriven

Underbart med sånna bilskole lärare,min pappa var ju det då han jobbade =)

Men eftersom du säger gissa åldern,så blir vi lurade att tro att det var en gammal gubbe,men han var säkert en ung snygg kille i 30 års åldern =)



Kram påre gumman =)

Kommentera här: