Trött, tröttare och tröttast...

Hur tusan kan man vara så trött? =P

Imorgon ska jag upp tidigare än jag klivit upp i några dagar nu. Ska nämligen till sjukgymnasten klockan 9,00. Hoppas att få en omgång vattengympa till.. men tror nog inte så på det.. Men hoppas kan man ju alltid.

Idag har jag inte gjort så mkt, vaknade tidigt, såg på Wallander - Arvet, den var SUPERBRA och kärlek där mellan två unga polisaspiranter, men det visst vi väl sedan tidigare?

Kärlek?
Mulder & Scully (X-files)
Dr. Brennan & Agent Booth

Vilka fler har vi?

Tkr Temperance är så fint namn tkr inte ni?

Hm, så mkt vettigt jag skrev nu? Not...

BokTips!
Nu ska jag orka läsa ett par kapitel eller tre ur boken BabySug, författare Moriarty Sinéad.
Boken handlar om ett par som ska försöka få barn, månad efter månad. Massor med knep, stå på huvudet, ägglossningstester, äta rätt, motionera o.s.v. Men det vill sig inte riktigt..
Läs, den är rätt skoj, till första hälften iaf, som jag läst... även om jag hade lite svårt för författarens skrivar-sätt från början...

1 Cajsa:

skriven

jo tack, det är bra. själv?

2 Martina, hobbyfotograf, mamma & Gravid:

skriven

hejsan!



tack tjejen jo jag är ju gravid:) hur går de för er?



SV: jo jag mår bara bra små trött men de funkar sj?



kram

3 Angelica:

skriven

Jo,min man har en son på 3½ år sedan tidigare..

Men det är inte anledningen till att vi skaffade större bil. För vi har han bara varannan helg.

Vi skaffade större dels för att vi planerar fler barn och den här är mycket rymligare och skönare att kliva ur och i.



Hoppas allt är bra med er!

4 Therese:

skriven

Hej hej!



Nu var det länge sedan sist. Fler än jag som är trött, visst är det jobbigt!? Tur det blir helg snart så man får sova tills man vaknar, har bytt medicin så kanske tröttheten kan bero på dé.

Varför tror du inte att det blir en omgång till med vattengymnastiken? Har för mig att du tyckte att den var bra, minns jag fel?

Vad pysslar du på med annars då?

Sköt om dig!

KRAMAR

5 Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!:

skriven

Hej sötan! nu har jag vart frånvarande IGEN, men jag ligger magsjuk o har inte orkat sitta vid datan. ;) det är ju så fint ljusinsläpp med rull/hiss gardiner, tycker rummet ser öppnare ut än vad det gör med vanliga gardiner.



kram kram o hoppas du har en bra helg!

6 Malin:

skriven

hej kära du, nu var det onekligen ett tag sedan.

hur är det nu? och hur går det för dig? (snappade upp att du kör igen; HEJJA!)



svar; åh, jag önskar att jag kunde skriva att livet leker, att allting är tiptop och solskensvackert men det är det inte riktigt. jag mår väl inte riktigt så bra som jag önskar att jag skulle göra, men jag försöker, det gör.. och mest bara väntar på ett läkarsamtal som borde ha hänt för en mindre evighet sedan (psykiatrin och alla deras satans nedskärningar).



vad kul att läsa att det går bra med magen och nya maten för dig hörru :D vill du ha några tips eller recept så är det bara att fråga.. jag har nog en hel del (dock är jag så otroligt tråkig och återanvänder samma saker hela tiden). haha, du kanske har något tips på någon god vegetarisk maträtt?



kram på dig!

7 Lisa:

skriven

Tack vännen för din omtanke efter att min mormor gått bort nyligen, kramar!

Kommentera här: