Ännu en fullspäckad dag...

O jag är totalt slut.. :o)
Men trevligt med Frun o hennes make, hihi..
De fick skjuts till läkaren med lilltjejen deras, till KSS! Efteråt blev det lite shopping, men innan dess storhandling och fylla frysen full. Gillarl ERBJUDANDE, typ 4 laxfileér för 29,90 och dom är MSC märkta, vilket känns viktigt! Sen Löfbergs Lila kaffe 5 för 100:-, ja det är sånt som jag gillar.
Sen köpte jag torrfoder till katterna, hjärtana, älsklingarna.. Tio kilo vilket kommer räcka kanske två-tre månader, i samma klass som RC (Royale Canin), men något billigare :o) Knappa femhundra spänn..



Sen så blev det torrfoder till Snuffis och fyra fröstänger. Erbjudande två paket med två fröstänger i för 39:-, annars kostar dom ju 32:- stycket..
Mina småtroll är lite bortskämda ibland.. hih.. så fick katterna smaka några räkor här på kvällskvisten när mamma åt hemmagjord räksmörgås :o)

Ingen direkt shopping mer än en bok, en fin bok, "Meningen med livet", av samma författare som skrivit "En deppig dag" som jag fick av Daniel när vi träffades :o) Böckerna är med bilder o små texter vilket är HELT perfekt :o)



Hm, tja imorgon är det torsdag och ingen ro och ingen vila haha.. Ska på arbetsförmedlingen för möte och fortsatt planering inför arbetsrehabilitering. På morgonen ska jag på synundersökning..

Så ska jag kika med mamma på Gengåvan och Röda Korset...
1 Julia:

skriven

Allt väl ? :)

2 Vicki:

skriven

Allt bra med dig? Går det bra efter operationen? Hur länge sedan är det nu?



Min börjar närma sig med stormsteg.



Vicki

3 Angelica:

skriven

Kan fakstist ärligt säga att mammor vill mer än gärna prata om något annat än bara bebisar när dem träffar vänner.

För vi är individer vi också!

4 Daniel:

skriven

Nu har djuren nami mat så det räcker!!!

5 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv: tack det hade jag :D

Kommentera här: