Bege sig snart...

Till MoholmsStrippen, Skaraborgs Street Finalns.. :o) Efteråt blir det en tripp till Karlsborg och hälsa på svärföräldrarna som bor där..

Tog några fina (mobil)bilder uppe i Norrland i somras, detta är taget vid en liten bad-/fiskesjö i Ullbergsträsk By (eller lite utanför kanske)...



Imorgon är det att ringa olika ställen för att ragga en arbetsprövningsplats ;o)
1 Angelica:

skriven

sv:Aha,men jag förstår ditt problem med kompisarna som har barn. Dock riktigt tråkigt faktist!

För sån är verkligen inte jag.

Utan det är mina vänner som börjar fråga mig om Casper.

Klart jag är stolt över han,men jag vil lockså prata om annat än bara blöjbyten och bebiskläder.

2 Evelina:

skriven

Halloj bruden! Hoppas du snart finner en bra arbetsplats o vara på:) Håller tummarna.

kram

3 Johanna:

skriven

Fina bilder=)

4 Sabina:

skriven

Norrland e så otroligt vacker på sommrarna

5 Martina:

skriven

Hej tjejen!



härliga bilder:)



tänkte bara berätta att jag ska lösenordskydda min blogg från och med ikväll pga hot och att nån tror ajg ljuger om hur jag mår!



Skriv gärna din mail så kan jag skicka lösen!



kram

6 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv: tack, gillar verkligen väskan (:



fina bilder (;

7 hanna:

skriven

jag gillar din blogg

8 Ellie:

skriven

vilka fina bilder!

Kommentera här: