Hm...

Idag har jag vart på synundersökning, gick bra tkr jag väl, hyffsat i alla fall.. Jag kan tydligen inte få fullt så bra lins på vänster öga för att där är synen/brytningsfelet för litet, bara 0,5, man måste ha 0,75 vilket jag har på höger! Så kommer få lite sämre skärpa än vad jag har med glasögon! Sen har jag väldigt "sköra" ögon så det kan bli skavigt med linser, men ska prova iaf... Igen!

Sen åkte jag hem o åt räksmörgås o spelade en Chicago med älsklingen som han van.. ;o) O så gick jag och la mig för himla trött jag vart!

Iväg till arbetsförmedlingen och träffa handläggaren där, det gick bra.. så imorn har jag det jag gör, ringa runt till olika ställen för att ragga rehabplats.. :o) Spännande men lite nervöst. Skönt att komma ut..

Så kaboom.. :o/ Bilen fick ajaj, stödlagret gav upp.. men ska byta den i veckan senast så jag kan använda den till nästa helg senast! Behöver helst tillbaks på torsdag, onsdag eftermiddag! Men det ska nog gå bra.. Stödlagret till kardanaxeln gäller det! Men vxl-lådan ser/känns ha klarat sig :o) Gammel bil, så sånt som händer.. :o)

Min Bunny, min positiva energi.. häääärligt när en människa är så positiv som sprider energi som ger mig kraft! Tyvärr om människor är negativa och deppiga så tar dom energi!

MATFESTIVAL i Skövde, en Langos kanske det blir, inte vidare sugen på det längre, men ost, räkor, stenbitsrom.. mmm.. hihi...


1 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv. det regnar, och lite sjuk :)

2 kittymon:

skriven

Det är ju just det som är grejen med vaccinet, att det kan komma skumma grejer efter en tid. Dom har ju inte hunnit testa det ordentligt.

3 Angelica:

skriven

Nej nej..jag blev absolut inte sur!

det får du inte tro.

Vad tråkigt att dem nånstans stöter bort dig,men då kan jag förstå att dte är jobbigt för dig att umgås med dem.

4 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv: tack, det där såg gott ut :D

5 Johanna:

skriven

Tänkt fråga dig vad du har på din, men jag gissar bilden ger svar på det.



jag brukar ha, ost, skinka och rödlök och gräddfil :)

6 Julia:

skriven

Sv:Allt bra här med :) ,

7 Nett:

skriven

Oj, den såg stor ut i handen där! Japp, i tidningen var helt okej, så länge det är positivt :)

8 Martina:

skriven

Hejsan:)



Lätt som en bra dag och va gott med räksmörgås mumms:)



SV: jopp vi har varit till ullared några gånger:) vaddå?

händer inte så mkt i helgen, min sambos föräldrar kommer upp så blir att vara med dem sen får vi se:)



själv?

kram

9 Felicia :):

skriven

HEEEJ! :D

hur är det med dig idag?

Kommentera här: