1 Johanna:

skriven

Jag vet inte om jag kan förlåta dig för det katja ;) jag som hade tänkt lägga ut dig som bloggtips nästan gång men jag vet inte ;)



haha nej då det är okej, hade ju inte lagt upp det om jag inte velat ju, så jag bjuder på det :)

2 Nett:

skriven

Tack :) Kommer snart nya bilder, har fått förfrågan om det. Och på Måndag skall jag på återbesök för att se vad läkaren tycker :) Själv är jag nöjd. Viklken härlig kattbild och vilka vackra ögon!

3 Vicki:

skriven

Jag är jätte orolig inför operationen fast just nu har jag annat att tänka på. Mitt tryck är så högt så jag har blivit sjukskriven de sista dagen för att det ska försöka gå ner. Plus att jag fått medicin nu. Så jag hoppas det ska hjälpa så det ändå blir av.



Har du gått ner mycket? Kan du äta allt igen?



Vicki

4 Julia:

skriven

Tack:) ,vännerna tror ja.Själv?

5 Bybelle.se - mode och fotoblogg.:

skriven

håller me dig, jackar till höger är snýggast ;)

och taack sötnos! :D gud va glad jag blir när du säger så ! :D <3

6 Martina:

skriven

va mysiga:)



Hoppas ni får en härlig helg vännen!

kram

7 MalinKalin:

skriven

Åh vad söta! :)

8 Cajsa:

skriven

göres?

9 Em:

skriven

Mm, tyckte den var fin :)

Jo de va ju en del, så de blev billigt att handla :D

Hahaha joo de är ju sant, jaa vi får ju se helt enkelt hur det blir :) Försöka läsa lite om varje parti, men är nog inte så glad för de som är nu.. men de andra har väl inte vart så olika heller?! Jag vet inte, som sagt nollkoll!

Kramar

Kommentera här: