Usch, schweintrött...

Är jag verkligen..

Har du testat linser? Vad tkr du om det?
För o nackdelar, så jämtemot glasögon..

1 Johanna:

skriven

Jag har linser, haft det i 10år typ, trivs kanon med det, så skönt och behändigt tycker jag..lätt och bara sätta in och ta ut...inget som är i vägen som glasögonen!



nja lagen delade på poängen,men bättre än att det andra laget vann iaf... s som de var nära och göra :)

2 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv: jobbigt :(<3

3 Johanna:

skriven

ja alla är man olika. mina jag har kan jag ha dygnet runt i 1mån om jag vill utan ta ut dem... de gör ögonen inte torkar ut så lätt som det gjord med mina förra. eftersom de tål mera :) jobbigt när det torkar ut så :(

4 Johanna:

skriven

ah är det dags linser du har eller?



ja jag har månadslinser. kostar 900kr för ett halvår tror jag. så inte så farligt tycker jag, helt klart värt det :) och skulle en lins gå sönder kan jag hämta ut en ny utan kostnad, iaf där jag har :)

5 Johanna:

skriven

Du är inte alls jobbig.... :) jag har dygnet-runt linser, jag har mitt via synsam :)



hmm suddigt skall du inte se, inte ås kul,du kanske har fått fel linser? för jag ser perfekt med mina :) hade bott här hade jag skickat dig till min optiker han är skit duktig ( och snygg, haha)

6 Johanna:

skriven

Ja gör det. De kan säkert hjälpa dig om du förklarar hur du upplever det. :)

7 Martina:

skriven

Hej tjenen!



har testat en gång såna här fusk linser och dem höll jag på att inte gå ut haha;P annars inte testat så kan tyvär inte svara på din fråga!



har skickat uppgifter till din mail:)



kram

8 MalinKalin:

skriven

Sv: Ja visst är hon :) Men då tycker jag verkligen du ska ta och testa att rida. Det är jättekul och bra träning också :)

9 Nett:

skriven

Tack :)



Min son fick tipset av optikern att fundera på att använda linser, tyckte jag var konstigt då han bara är 10 år. Jag tycker dte är lite för tidigt än, men helt klart något som skulle passa honom vid senare tillfälle.

10 Lisa:

skriven

Linser är bra att ha. ;0)

11 julia:

skriven

Sv:Hihi,tack:)

12 Eva:

skriven

Jag har testat att köpa linser online och det fungerade rätt bra. Var lite krångel när jag skulle få fram ett recept från optikern men stå på er bara så ska nog det även gå. Surfade runt lite och hittade denna site: http://www.linserbilligt.se som är en bra början.. /eva

Kommentera här: