1 Johanna:

skriven

vissa låtar måste man höra många många gånger för ens gilla den.... :) skumt värre...tycker med låten är helt okej :)



nej precis, högt uppsatt nej tack, men lönen tar jag gärna ;)

2 Johanna:

skriven

Nej, 100 000 i mån det skulle inte jag hellre vilja ha... jag skulle höja lönerna för lärare och vårdpersonal och sänka min egen och alla andras lön!! :)



ja jag tänkte det var dags igen nu när jag känner suget igen...hoppas andra med gillar det :)

3 kittymon:

skriven

Hade inte heller ätit paella innan men det var verkligen jättegott. Spanjorerna kan sin sak där.



4 Karolina:

skriven

SV: Ja, jag vet vad du menar. Det är verkligen jobbigt att sitta så länge och spela + att de är så segt pga skitdator, men jag hoppas nu på att de ska ha ändrat sig. Hur är det annars då?

5 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv: jo svart är fint :D!

6 Tanna:

skriven

Tack för dom snälla orden ! Testade Devils täcken på han nyss, och lille tjockisen kommer knappt i nåt av det längre... Så om du känner nån med en liten vovve så har jag mängder till salu.

Kram

7 Martina:

skriven

säger som ovanförande kommentar att man kan behöva lyssna några gånger på en låt för den ska bli bra. men de där var rätt okej:)



Oj 4 månader ja tiden den går fort fram haha.



Hoppas din dag varit bra

kram

8 Angelica:

skriven

Nä,men vad säger du...

Trodde du gjorde allt för att vara nära barn.

Varför tycker du det suger att vara på fika med en vän som har med sig sitt barn?

9 Evelina:

skriven

Sv: hej nae inte så farligt faktiskt.

Nu känns de kanon o flyttat till huset på landet o trivs som fisken i vattnet:D

10 Cajsa:

skriven

tack det samma sötnos! vill trätt dig med! :')

Kommentera här: