Detta blev min lunch idag...

Nacho/tacotallrik eller vad det heter, med het quornfärs.. namnam... så goda grönsaker, cremefraiche med stark tacosås.. gottigt.. Cheese, nachos..

1 Johanna:

skriven

Ja jag gillar hipsters med lite häftiga figurer på =)



då har vi varsin snygg matta då =)

2 Cajsa:

skriven

hon är supertrevlig verkligen! :D vet inte vad jag skulle göra utan henne.. :P

jo jag har köpt mina julklappar. själv?

3 ansepanse:

skriven

creme fraiche, det måste jag testa, brukar ta keso men det verkar ju faktiskt bättre med creme fraiche, jag brukar också ha qournfärs :)

ha det gott - kramar

4 Caroline =):

skriven

Hallå hjärtat, tack <3 Du är redan med längst ner till vänster :D Jag sätter dit alla som röstar på mig =D <3

5 Lisa:

skriven

Jag har alltid haft problem med magen men när jag var liten så visste läkare nog inte så mycket om mjölkallergi för ingen nämde det för mina föräldrar eller så...



Jag ÄLSKAR ost och kan faktiskt sakna det ibland så mycket att jag får ångest. =0(



Jag slutade ju äta komjölkprodukter för bara några år sedan, men skulle ha behövt ätit sån kost ända sen jag var liten...



Kul att du gillade våran vagn. ;0) Det gör vi med, hihi. =0P

6 Nadja:

skriven

vad det såg ut. =) Jag ska kanske baka och ha film mys sj? =)

7 Caroline =):

skriven

ser sjukt jävla gott ut! =D Jaa! :) <3 Har aldrig varit såhär kär, min pojkvän är verkligen mitt livs största kärlek <3

8 Nadja:

skriven

saffrans kaka. =) Jag ska se a-team, sett den? =) Är det en del till idag? =) då ska jag med se den. =)

9 Caroline =):

skriven

Ja, det är den verkligen. Minns när jag var i Gbg med en kompis, då ringde min pojkvän och spelade den låten, hur gulligt som helst! =) <3 Då hade vi bara varit tillsammans i någon månad <3 Så thats our song :D

10 Nadja:

skriven

vad tyckte du om filmen? =)



jag tror jag vet vem mördaren är, har du en aning? =)

ja hoppas det blir bra för jag har saffran över. =)

11 Sara - Only me:

skriven

sv. tack så mkt sötnos<3

vf skulle ja ta de på fel sätt? :)

12 Cajsa:

skriven

hehe när jag shoppar går jag alltid till rean först...det finns oftast massa fint där. :)

13 Johanna:

skriven

usch jag tycker inte om rottwailers för många har dålig koll på dem. Förstår du var rädd då. jag hade dött på direkten!!! utan tvekan! usch!

14 JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!:

skriven

hejsan allt bra ?:)

15 Nadja:

skriven

jag tror det är noras svärfar. =) vad tror du om det? =)

16 Linnea:

skriven

åh så gott de ser ut :) jag åt taco till middag tihi

17 FlizanLizan:

skriven

sv: hehe okej :P

vad händer nu ikväll då? :)

18 Erica:

skriven

Ett väldigt sent svar: Ja, jag trivs jättebra i Stockholm! :)



Vad gott! :)

Kommentera här: