Fy fan.. är såååå ledsen...

Min lilla älskling, jag ville köpa tillbaks henne, men hann inte, för NÅGON som kört på isbana som inte kunde det tydligen ;o) Har dödat henne.. Jag förstod väl för sex kan man ha kul.. Min lilla gumma.. Må hon vila i frid, älskar dig alltid..



Min lilla älskling.. så fiiiin.. <3



1 Johanna:

skriven

Tack så mycket, är riktigt nöjd med den bilden :)



Haha nej du har så rätt så :)

2 ansepanse:

skriven

vad ledsamt, var det din bil?

Sv: micron är allt bra och ha

kramar

3 Julia<3:

skriven

hur var din julhelg?

4 Nett:

skriven

Nämen så tragiskt, och så synd. Hände detta idag ?

5 Martina:

skriven

hej vännen.

va tråkigt att hon gått sönder, och att den inte funkar mer.

hur är de annars med dig gumman?



god fortsättning till ddig med

kram

6 Cajsa:

skriven

hejsan tjejen!

Du...jag har fått ett litet stort problem... :P

det har alltid varit något fel på min bloglovin'-knapp...den går till min blogg fast som har en punkt på slutet (alltså http://cajsa1.webblogg.se. ) och det är ju ganska superfel men nu har jag fixat det och det innebär att alla som följer mig måste byta till den andra länken om de fortfarande vill göra det. Vill du snälla göra det? :) Det är alltså den länk som jag minst bevakare. Skulle bli superglad då sötaste! Eftersom att vi följer varandra liksom.. :P Luv ya! ♥

7 Angelica:

skriven

sv:Det är en lång historia om varför jag och min pappa inte har pratat på länge. Men nu försöker vi igen,så jag hoppas på ett bättre 2011.



Näe...R.I.P Volvo!!

8 Erica:

skriven

Vad tråkigt... :(

9 Fnulan:

skriven

Å ska vi ha en begravning eller???? Skickar en cyberblomma till dig i din sorg!

10 william:

skriven

synd;(

tråkigt :O

11 Anonym:

skriven

Nu ligger vinnaren uppe i tävlingen om en personlig almanacka upp kika in och se om det blev du



http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2010/12/29/4241345-den-personliga-almanackan-gar-till/#kommentarer

Kommentera här: