Grattis http://nadjaslivliga.blogg.se

Grattis till att du ställde de bästa frågorna :o)

Klicka HÄR eller på bilden för att klicka in till henne och säga grattis och kika på hennes fina blogg...

1 Anonym:

skriven

2 Brim Brian:

skriven

God dag Katja! Det är bra med mig! Vaknade efter 4 timmars sömn inatt. Som du vet hann jag blogga lite på morgonen. Idag händer inget speciellt. Det är matcher som jag ska följa annars inget. En vän kommer hit strax. Imorgon glöggparty, eller vad man nu kallar det. Har ni mycket snö där uppe? Det låter som o mdu har fullt upp! Ha en underbar helg! Kram

3 Johanna:

skriven

Haha jag tycker sånt är kul och höra vad man skulle göra om man fick byta kön för en dag :)



Knäet är under behandling så det är därför det känns lite bättre. men idag känns det inte bra alls :(



37år är härligt, mormor å morfar har varit gifta i 61år :)

4 Tove ♥:

skriven

sv - okej :/ jag vet inte vem som har tagit den faktiskt, hittade den på en hemsida.



händer idag? :)

5 Nadja:

skriven

åhhh vad du är gullig. =) tack så mycket. Nä du gissade det på fel håll. =) Allt bra? =) kram

6 WeDesign:

skriven

tjenare! är du sugen på en ny bloggdesign? vi tävlar just nu ut en söt vinterdesign :)



eller kanske behöver du bara designhjälp? kika in hos oss!

/ WeDesign

7 Em:

skriven

Hej gofis.

Aha okej, jaa lilla söta Selma :)

Åh okej, där ser man, låter ju bra det ju :D kan hon fota lite och bli världens bästa fotograf :) Hihih

Här är inte så kallt idag så idag är det åt slaskhållet :/ BLÄ!

Jag praktiserar på ett ställe som heter Holmagården, det är ett äldreboende :)

Kramar

8 Caroline =):

skriven

Tack för frågorna! =) Dem dyker upp så småningom på bloggen, samt vinnarna! ;)



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Glöm inte att NI mina läsare är bäst♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

9 Z A N D R A :):

skriven

sv: ja, minnah o jay ska ju va i final! o att jay kommer vinna vet vi ju, men inte gör det något - älskar honom! :D

10 Martina:

skriven

grattis till henne:) kul med alla frågor du fick:)



sv: Cornelia vill mer än gärna göra mer än vad jag kan tillåta henne till när vi ska baka och envis som en åsna haha!

trist att ni vart blåsta av mekanikerna sånt är så fult att de finns såna människor urch:(

jag vet inte va jag ska tycka om att jay ska vinna idol han är duktig de är han men tycker inte om att han tagit heroin i samband med idol...tycker han verkligen fått en andra chans tycker om minnha gör jag och skulle gärna se henne som vinnare tycker de ska vara en tjej som vinner för en gång skull:) vi får väll se,P



Allt bra annars? Hoppas helgen varit bra

kram

Kommentera här: