1 Nadja:

skriven

ja dels det och sen noras man är jue arg och vill inte att hon ska ha med mordfallet att göra. =) vad tror du om min teori? =)

2 Evelina Lindström:

skriven

allt bra?

3 Johanna:

skriven

ser inte på den :)



skall strax hämta min lilla syster vid tåget och sedan skall vi köra ner till våra föräldrar över julen :) Själv då?

4 JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!:

skriven

hejsan allt bra ?:)

5 Anonym:

skriven

Åh va söt du är lilla hjärtat! :)



Jo förstår det, städade i morse innan jag drog ut en sväng. Så jobbigt.



Kram

6 Nadja:

skriven

jag har ganska bra koll ibland. =) Sen kan det bli väldigt fel. =) kram

7 JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!:

skriven

ja det är bara bra med mig :)

vad gör du ?

8 Linnea:

skriven

jag kollar på den, och jag har ingen aning om vem som är mördaren! ska bli spännande sen i kväll, vem tror du?



sv; hehe aa =) tackar =) aarå super enkla faktiskt =)

9 Sara - Only me:

skriven

sv. tack <3

toppen dag dd?<3

10 Cajsa:

skriven

jo fast fick bara mer ont i magen av det. :/

11 Caroline =):

skriven

Ja jag ser det! =) Älskar det, sista avsnittet idag ju :)

12 ansepanse:

skriven

jag tittar på den och jag tror att det är Rappaports man

13 Caroline =):

skriven

Jag vet inte, svårt att veta. Men kanske hennes man?! :O

14 Sara - Only me:

skriven

sv. okej <3

alla har olik musik smak

15 ansepanse:

skriven

Sv: jo, det kommer att bli intressant

ha en fin kväll - kramar

16 Nadja:

skriven

inte jag. =) Jag åt potatismos och falukorv. =) Åhh vad gott. =) Älskar det. =)

17 Caroline =):

skriven

jaa, det är verkligen super svårt!! Kram på dig

18 Louise- en blogg om det mesta!:

skriven

Tack:) ja katter är grymt söta :)

19 Cajsa:

skriven

mamma fattar inte att efter att man har haft magsjuka ska man börja lätt typ med soppa eller nudlar...så vi fick isterband med stuvad potatis...var inte det lättaste.

20 JD | - 29,1 kg!:

skriven

haha ja jag är jäkligt kräsen, speciellt nu efter op :) men det är ju bara bra det!



Jag heter Josefine, hehe. det är inte så hemligt, tror jag sagt det i bloggen förr. Men jag föredrar att alla vet att jag är JD ;D

21 Em:

skriven

Tack sötnos <3

Idag är det rätt bra, allt är fixat till jul nu, det snöar nu ikväll, gaaanska kallt. SJälv då? :)

Idfag h'nder inte mycket mer, har haft min väninna här, själv då gumman?

Kramar

22 Nadja:

skriven

ja det kan man lugnt säga. =) Trodde inte att det var hon. =) vad händer imorgon? =)

23 Nadja:

skriven

Imorgon blir det baka och på kvällen kanske vi ska på julbord hos pappa o mamma. =) Låter som en full rulle dag. =)

24 Linnea:

skriven

sv; hehe okej jag förstår så kan det vara tyvärr, övning ger färdighet hehe =)

såg du nu vem mördaren var? hehe

25 Anonym:

skriven

haha så söt! :D

tlc? :$



Nej lussekatter är inte så stor favorit hos mig, men pepparkakor! :D



Kram

26 Martina:

skriven

har inte sett den men är de bra?



ja tiden går verkligen fort fram herregud alltså säkert därför jag är ute i sista minuten också för jag hänger inte med.



händer en dag som denna?

kram

27 fnulan:

skriven

Lilla söta rara du.. hon måste själv komma till instikt, ta inte den fajten! Du ska tänka på dig själv, för vill en vän inte lyssna så lägg inte energi på det!

Skriv vad du vill hos mig, därför man har blogg ju! Eller hur!

28 Johanna:

skriven

Gott med lasange! här skall vi äta torks med senapssås strax mums!

29 Marcus Å:

skriven

Låter riktigt bra! Vad gör du idag då? :)

30 Evelina Lindström:

skriven

tack :)

de är ok med mig, ne aldig sätt den tyvärr

31 Beatrice:

skriven

GOD JUL! :D<3

32 Tanna:

skriven

God Jul !

Kram

33 MADDES:

skriven

God Jul! Hur ska du fira denna mysiga dag?

34 ella:

skriven

god-jul=)

35 Cajsa:

skriven

God jul sötaste! :D hoppas att du får en riktigt bra jul!



påminner bara om tävlingen som avslutas om en vecka.

http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/tavlingfragestund.html#comment

36 Fnulan:

skriven

Har inte glömt dig, har bara haft ett liv =)



Puss på dig och jag har ingen aning om vem mördaren är för jag ser det inte men jag gissar på en kvinna i kort lockigt hår ;)

37 Fnulan:

skriven

Haaaaaallåååå var är du?????

38 ansepanse:

skriven

Sv: hoppas att du också får en god natts sömn

kramar

Kommentera här: