Namnammat idag...

Idag strimlade jag ner fläskfile, brynde på hastigt i smör och kryddade med salt, svartpeppar och några kvarn med Jamie Olivers krydda.. (den röda längst till vänster)

Så i med en ädelost, den svarta förpackningen, så en skvätt matlagningsgrädde och ett halv paket gröna ärtor, fina ärtor från Findus..
Så koka fullkornspaghetti..

Så sleva ihop det... namnam, fin lördagsmiddag tycker jag..

Älsklingens matlåda tills på måndag..

1 Cajsa:

skriven

vilket då+ :P minns inte va vi sagt nu..xD

2 cajsa:

skriven

verkar helt ok. :) måste pröva det någon gång. :)

3 cajsa:

skriven

vet inte..får se vad dagen har att bjuda på.

4 cajsa:

skriven

h&m faktiskt.. :P

5 JD | - 28 kg!:

skriven

så mumsigt det lät :) jamie oliver kan sina saker han också!



oj då väger du alldeles för lite då! men hellre det eller hur? ;) så vill nog jag ha det!

får du göra sån op gratis?

6 Marcus Å:

skriven

Ser riktigt gott ut! Händer idag då?

7 Johanna:

skriven

såg smarrigt ut! :)

8 Nadja:

skriven

Ja det är mums med ädelost. =) Har även jamie olivers alla kryddor. =)



ja folk kör alldeles för sakta än vad väglagert är. =) Märkte det igår. =) Haft en bra helg? =) kram

9 ansepanse:

skriven

det är längesedan jag åt fläskfilé, jag har varit vegetarian i mååånga år men börjat komma tillbaka till vanlig kost igen

ha det gott - kramar

10 Em:

skriven

Heej kexet

De ser rätt gott ut, utan ärtor då ;) haha

Jo ibland är de jobbigt på alla sätt me snön..

Hoppas det blir bra!

Jodå de va trevligt igår :) SJälv då?

KRamar



Kommentera här: