1 carro:

skriven

ååh tack vad glad jag blir :D

2 Caroline =):

skriven

Åååh berätta gärna om den sen!! =) Ja det är de la gardie :D som jag går på =P Hehe. Okej, oj dyrt! Men så värt det! Han fyller 5 april =) Jaa, grattis än en gång stumpan!! <3 Har glömt att kontakta dig, förlåt!! Har bara varit så mycket! MÅNGA GOA KRAMAR SÖTNOS <3

3 WeDesign:

skriven

Grattis! Du är vår designvinnare, vi behöver kunna kontakta dig via mail för att fixa till designen. Så skicka din mail så får du den informationen som behövs! :)

4 Johanna:

skriven

haha aj de åkte ju utför så det var som det skulle :)



ah jag maan får räkna antal kommentarer ;) eller så väntar man tills jag lägger upp vinnaren!



nej den woken är beställd från stan :)

5 Tanna:

skriven

Vi såg den i helgen. Ok, men inte bra.

6 Alma:

skriven

Ja, jag har sett den. Skitbra! Jag älskar den. Jag såg den i sommras med mitt fotbolls lag och vi skrattade ihjäl oss:D Den var faktiskt jätte bra :p

7 JD | - 27 kg!:

skriven

var den filmen bra? vill nog också se den :)



tack tack tack :D <3

8 Lina:

skriven

Jag tyckte Bröderna Karlsson var en riktigt rolig film!

KRAM

Kommentera här: