1 Beatrice:

skriven

tack så mkt :D ´gott nytt på dig em :D allt bra ?

2 Beatrice:

skriven

Ja jag ska det =) har några redan :D

3 din skratt guide:

skriven

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

4 Beatrice:

skriven

ja delvis, men de kom upp fler nu i mitt sista inlägg:D

5 Tina Juwel:

skriven

japp :)

följa min dröm är en ;)

6 Beatrice:

skriven

jag har vart på g me en kille i 6 månade nu orkar inte vänta längre så ja de är jag, jag vill gå ner typ 10 kg.. fast jag väger 60 nu typ. Nu under julen har jag festat 5 dagar i veckan..annars brukar det vara varje helg bägge dagarna :/ blir för mkt

7 Johanna:

skriven

inga nyårslöften här inte!



Nej verkar inte som hon bett någon lägga ut utan bara tagit för givet att kollegorna skulle göra det. tycker inte det är synd om henne faktiskt, de hade ju gjort det i flera år och då hade hon kunnat ringt sina kollegor och be de lägga ut. Men klart typsikt missa den gången storvinsten kommer



Har ingen aning hur menyn ser ut, skall bort, kul och bli överraskad :)

8 ella:

skriven

slutat me löften många år sen;)

9 JD | - 30,1 kg!:

skriven

jag har typ 10 löften :D kommer inlägg senare!

har du nå? ;)



tack tack vännen gladjag blir :D

jag ska ha middag och mysighemmakväll med kompisar, du då? :)

kram

10 JD | - 30,1 kg!:

skriven

vad mysigt hörrö ;) jag äger på monopol!



jag köpte askarna på ICA här där jag bor ;) hihi!

kram

11 Nett:

skriven

Inga nyårslöften.. skall bara se till att året blir lika bra som detta året.. Gott nytt år på dig!

12 Beatrice:

skriven

jag är bara 164 :'( vill vara lång! :D<3

13 Angelica:

skriven

Hihi.aaa,han är verkligen jätteduktig :D

Det händer så mycket under fösta året :)



Hoppas 2011 blir erat år :D



Gott nytt år!

14 Cajsa:

skriven

gott nytt år på dig med! :D

händer i kväll då? mys eller fest?

15 Em:

skriven

Hej godbiten :)

Några nyårslöften blir det inte iår, jag kan inte hålla dom :) Har du några?

Tack så mycket :) <3

Massvis med kramar

GOTTT NYTT ÅR <3

16 ansepanse:

skriven

nej, det blev inga nyårslöften, jag har slutat med det (tror jag-hahaha)

Sv: det är att sätta ljus i

kramar

17 Lisa:

skriven

Nej, sånt larv. ;0P

18 Johanna:

skriven

Vad för löfte gav du nu?=)

19 Tina Juwel:

skriven

sv: tack, oh ja, ska köra på lockar nu!! :D <3

20 Martina:

skriven

Hej!

nyårs löften avger jag inga men de jag ska försöka med är att gå ner i vikt till sommaren:) hoppas på att få på mig mina kläder igen. de är nog det ända.



själv?



kramar

21 Frida - Mamma till Elsa:

skriven

Oj, ber om ursäkt! har missat massa kommentarer sen Elsa föddes! Vi visste inte vad det var för kön :)

Kram

22 Fnulan:

skriven

Hej sötis, har inte glömt dig, bara haft ett liv =)

Nyårslöften, nja... inte lovat ngt för jag kan inte hålla sånt som jag inte menar!



Ja ICL va inget skoj men jag skulle göra om det för det är värt det!!



Hoppas du haft en lika bra nyår som jag haft!!

Puss puss

23 Julia<3:

skriven

sv. tack tack ! (:

desamma !

har du nått nyårslöfte?



skulle bli sper glad om du går in på www.janinalove.blogg.se och röstar på mig i veckans blogg ! :)

Kommentera här: