1 Anonym:

skriven

Nja sådär hon är lite speciell ;)



Kram

2 JD | - 28 kg!:

skriven

haha 25 gram, ja i värsta fall ;)

jag tävlar också om den där, må bästa tjej vinna :D haha,



tack så mycket! du är också stark :D kram <3

3 ansepanse:

skriven

Sv: Nemo är en tibetansk spaniel och min andra hund är en lhasa apso, just nu har jag inte så fasligt ont, men det kommer och går, vissa dagar mer och andra dagar lite mindre, gammal och gammal :) jag är ju i allafall mormor

kramar

4 Johanna:

skriven

haha oj, blev kommentaren verkligen rätt nu? vin och oc skrev jag verkligen något sånt till dig?=)



kul att du är med i tävlingen :) btw, skicka gärna en direktlänk till inlägget så jag ser dte när vinnaren dras :)

5 jessica:

skriven

Japp de gjorde jag :D TACK!



Lycka till själv!

6 Cajsa:

skriven

hemma igen. :)

7 Nadja:

skriven

hejje gumman! =)



Jo idag blir det kalas och städa lite innan. =) Ja ibland är pizza gott men jag älskar pizza sallad mer. =) Vad ska du handla för något? =) kram

8 bitte:

skriven

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

9 Em:

skriven

Hej gullet

Nja, vi har vaknat under nätterna men nu ligger hin mer i sängen hos oss, de va längesen hon gjorde de.

Tack det samma! Ska ni göra något skoj av helgen som är kvar?

Krmar

10 Marcus Å:

skriven

JAg har varit ute hela dagen med pappa och kört traktor. Hur kul som helst! :D

11 Johanna:

skriven

Haha, ja förutom att min sambo dumpa mig 3dagar efter jag fyllt 24 så ja :)

12 FlizanLizan:

skriven

sv: hehe yes ;)

13 JD | - 28 kg!:

skriven

ja ensam hemma är topp :)

vi är bäst, det är vi verkligen :D speciellt du, hur smal som helt. du har nått ditt mål eller? ;)

kram

14 ansepanse:

skriven

Sv: detsamma till dig :)

15 Cajsa:

skriven

haha tackar sötnos! ^^

16 Em:

skriven

Hej schnygging

Jodå de är okej. Hoppas din magvärk försvinner!

Låter ju mysigt :) BLir film här ikväll :)

Massa kramar

Kommentera här: