1 Frida:

skriven

Oh va mycket kärlek :) det gillar vi

2 Nadja:

skriven

jag e väldigt förkyld och mitt öra gör ont. =( Hur e d själv? =) kram

3 Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Okej då förstår jag..

Håller verkligen tummarna för er två.



Hoppas detta är er tur, börja 2010 med det vore väl underbart!



Krama

4 Pia:

skriven

Vilka fina kort du gjort på er!

5 Victoria ♥:

skriven

fint! :D

6 Johanna:

skriven

Kika under kategorin utmaningar/tävlingar, där finns awarden

7 Sarah:

skriven

Hejsanhärliga foton :)Jo jag prova stativet. det funkar bra tycker jag :) Okej skönt med vattengympa, det e superbra träning :)Okej vecka sex e väl nu?Javisst jobbar jag med städning. Men det kommer bli bra. Man ska bara komma in i det igen. Jo visst har jätte mycket tårya kvar :P Kram

8 Madde:

skriven

Hej!



Hur har din dag varit?



Kram /M

9 Z A N D R A :):

skriven

sv: hehe okej ;P

jomen fanta kan va gott ibland :P

10 Anonym:

skriven

Va söta ni är :)

jaa, älg är läskigt !

11 Emma:

skriven

Hej Gullet <3

Hihi tack (: hon är busfrö x)

Vilka fina bilder på ett fint par!



Hehe joodå de är gott, du får ju laga de nångång (;

Jag mår bra, dudå ? (:

KRamar<3

12 Martina, hobbyfotograf och mamma:

skriven

vackra bilder gumman! fin du va på sista bilden:)



SV: Cornelia har inte fåt tvälja nått till sitt rum eftersom hon är så liten. Vill gärna att hon har ett rum hon kna ha några år framöver:) Hon hade lilla innan hihi men tog bort de;P



min jobb var bra men den bestod bara av jobb och renovering tyvär.



jobbigt med alla hormoner hoppas de blir bra snart.



kram

13 kittymon:

skriven

Fina bilder!



Mår väl inte heller så jäkla bra. har jävligt ont i höger axel överarm, kan inte lyfta den samt attd et hugger i ljumsken.



Jobbigt med alla hormoner men hoppas det ger resultat!!!



Kram

14 Therese:

skriven

Go kväll vännen!

Jo tack det är sådär, jag lever om man säger så. Hur går det för dig då? Du hankar dig fram eller? Går det bra med träningen för dig?

Jag är inne på min sista vecka i Sundsvall nu, samanlagt 4 veckor.

Kram

15 petra:

skriven

kikar bara in och säger hej.Fina bilder föresten:)

16 carro:

skriven

Coola bilder gumman =) Kram Carro

17 Ness:

skriven

fina bilder! :D

jodå de funkar hur äre med dig då :)?

18 Cajsa:

skriven

tack sötaste! :D fina bilder. :)

19 Diana:

skriven

Gulliga ni :-)

Du har en Award att hämta på min sida.

Ha en bra kväll!!

20 simone:

skriven

Så otroligt fina foton gumman :D

21 simone:

skriven

sV: glömde svara din fråga, men.. nej vi är inte förlovade, har inta planer på att gifta oss än. Men vem vet :)

22 RESESNACK:

skriven

så himla söta bilder :)

23 Louise:

skriven

vilken mysig blogg :)

24 jessica:

skriven

Jo tack det är fint med mig :)

Hur är det själv?



vad fina bilder :)

25 Erica:

skriven

Svar: Jag klippte mig, ungefär 15 cm blev det tror jag. La upp bilder på bloggen sen, fast de kanske du har hunnit se nu eftersom jag har varit lite seg att svara!? :)

Mormor syster är självlärd och klipper jättefint. Är verkligen nöjd. :)

Japp, allt är bra, själv då?



Första bilden tycker jag är finast! :)

26 Lisa:

skriven

Vilka fina bildgrejjer du hittat. =0)



Det är väl rätt okej här. Själv? Fick du mitt sms tidigare idag?



Kram!

27 sara:

skriven

guuu va fina bilder på er :) !

sv: haha, nää inte än, på månda, men då lägger ja upp en bild åpå hur de blev ;)!! kramis!

Kommentera här: