bloggandet går segt..

... här mellan varven...

Här är några maträtter som är mumsens i alla fall..

Nötrullader som vi åt på "Alla ♥ Dag" innan vi gick på bio och såg på Wolfman..
(Rulladerna är fyllda med nötfärs, kryddor, salt, peppar, chili och dragon, sen på med grädde... ugnspotatis till det och fräsch sallad)



Och en mumsig nudelsoppa med kyckling i...
(Samt wok-grönsaker, lök, purjolök, cocosmjölk, diverse kryddor, salt, peppar, cayenne, gul curry...)

1 Pia:

skriven

Nu blev jag hungrig! =)

2 Ness:

skriven

såg gott ut

3 Johanna:

skriven

kall mjölk + pulver , vispa., och sen in i kylen 20min klar å ätas :)

4 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: okej oliva som var där super söt med :D

5 Ness:

skriven

Jo fast den får hon ikväll :d hhon ska få en paris hilton parfym

6 Johanna:

skriven

Haha jaa :)



ja men gör man en sats för 4personer behöver man mkt pulver haha.... :)

7 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

sågsjukt gott ut :O

8 Vicki:

skriven

Härliga maträtter!!! Jo då allt är bara bra!! Fast jag längtar efter semester men det är långt dit. Blir inte förrän till sommaren. Fast till påsk är man ledig lite extra.



Vicki

9 Anniz:

skriven

SV: Bättre :)

10 emma:

skriven

Vad fin blogg du har, gjort idag:)?<3

11 Sofia:

skriven

Okej såhär gör vi. Du börjar laga den där första rätten så kommer jag om en halvtimme och vräker i mig den :D Ser riktigt gott ut!

SV: Äsch då ser den säkert supersöt ut på :D

12 j:

skriven

Thanx :) åh så god eran mat ser ut

13 Martina, hobbyfotograf och mamma:

skriven

Hej gumman!

de där såg riktigt gott ut, blir ju hungrig;P tur man ska äta snart haha!



SV: nä vi har ej köpt växa säng än men de kommer som jag skrev i inlägget men ingen växasäng utan vi ska köpa en stor på en gång:)



Till helgen jobbar jag annars har jag inte en anning om vad vi ska göra. sj?

kram

14 Sarah:

skriven

Hejsan gumman. Tack. Jo allt e bra med mig. Hur e det själv. Åh vad spännande då e det snart dags att få svaret:) Vad hittar du på ikväll? Kram

15 jessica:

skriven

Tack snälla du =)



allt bra idag?

16 Beatrice:

skriven

jo lite men ändå sjukt jobbigt :( sj då?<3

17 Nadja:

skriven

Tack. det ser gott ut. =) Allt bra? =)



Ursäkta för sent svar. =)

18 Michelle:

skriven

Mumms! Såg ju jätte gott ut :D

19 Linda - ndaiL:

skriven

åh va gott!!

20 Evelina:

skriven

Mums såg inte helt fel ut=)

21 Emma:

skriven

Heej snäckan :)

Tack! Uuuh, de låter ju massa tjusigt, rosa är finfint :)

Jaa de är de, händer inget spec här, ska träffa en kompis på fredagkväll iaf.. Själv då? :)

Aha okej :D va skoj ;)

Kramar

22 Therese:

skriven

Såg gott ut! Ja du bra fråga...

Kram

23 Lisa:

skriven

Det är hasselbackspotatis det där ju. 'lipa åt' ;0)

24 Erica:

skriven

gott! =)

25 Beatrice:

skriven

hur mår du ?

vad händer ? Puss & kram

26 Louise:

skriven

åhh va gott de ser ut :) är allt bra med dig?

Kommentera här: