Ruvare...

Intressant.. klicka på bilden för att se..

Vecka 3 nu i så fall.. hehe.. 2 + 3, snart visar det sig..

1 Beatrice<3André:

skriven

jo det är helt okej, ont i ryggen bara, nja tror inte det blir nå semlor i dag vadårå? är det semeldagen ? :O

Kramar<3

2 Beatrice<3André:

skriven

det är inte kul o ha ont alltså :/ vad ska du göra i kväll då? :) <3

3 j:

skriven

Bebis i magen nu ? va härligt :)

hehe hinner du inte me att d är problem på blogg ?

det rasar ner snart känns d som :/

4 Sofia:

skriven

5 Sofia:

skriven

Sorry blev blankt (A)

SV: Joo de bros ju på vad du menar med läser? bloggar eller böcker?

6 kittymon:

skriven

Hejsan!



Vi gjorde inget speciellt alls. Jag hittade ett halsband som jag köpte och det fick bli min alla hjärtans present lite sådär.....

Men annars köper vi inget utan det kan bli lite närsom.



Var hos läkaren igår och hon råkade punktera ett blodkärl i axeln när hon gav min en kortisonspruta så nu är jag blålila och öm.....och så ont i svaskotan så just nu är lvet inte så spänannde.



Nja det blir inte så mycket OS eftersmd et sänds på nätterna och så intresserad är jag inte. Kollade på skyttet men det gick ju inget vidare för tjejerna och när ja inte tittar tar Kalla guld!



Kram

7 Jessica B:

skriven

Grattis till ruvare! Hoppas det går bra! Håller tummarna för dig.

Stor kram från en IVF:are

8 Johanna:

skriven

Det blev semla både igår och idag haha

9 Pia:

skriven

Hoppas och håller tummar...

10 Pia:

skriven

Hoppas och håller tummar...

11 Sarah:

skriven

Hejsan vännen. Jag har inte läst de böckerna eller sett filmerna.Skrattar. Jag e lite sen.

Idag e det bara bra med mig :) Har fikat med två vänner :)

Ja alla <3 dag var kanon vi var ute och åt. Var din bra ? När vet ni om det blir bebis av det?? KRamar

12 Ness:

skriven

tack så mkt vad roligt att höra :D älskar att fota

13 Nadja:

skriven

mysigt. =) bara bra sj? =)

14 Jessica:

skriven

Åh, vad spännande! Det kommer säkert gå vägen nu =)

15 Fantastiskafelix:

skriven

Wow nice design :D

16 Beatrice<3André:

skriven

God morgon tjejen :D är allt bra i dag ? :)

17 Martina, hobbyfotograf och mamma:

skriven

Hej!

är du gravid eller vet du inte om du är det än? Hoppas du får ett plus snart:)



SV: kan väll säga så här angående din fråga om barn nr 2 har varit gravid 2 ggr under förra året därav båda sluta i missfall i Juli och Nov. Så försöker men är jag inte gravid denna månad så tar jag ett uppehåll på 1 månad då jag inte riktigt vill ha en bebis i Dec.



Allt bra annars?

kram

18 Therese:

skriven

Hej hej!

Blev det någon semla igår? Låg inte du på en ganska lämpig viktnivå numera? Du hade väll gjort ett kanon jobb om jag inte minns fel, lyckats gå ner bra nog många kilon. Tycer iaf att du duger alldeles bra som du är nu, men det är ju som sagt var viktigt att känna sig nöjd me sig själv.

Å så skönt med vatten gympa, vill oxå. synd att vi har så kallt vatten här omkring!

Något nytt? Tänkte du på dé här mé att tigga godis eller? dé är en gammal tradition.

Kramar

19 jessica:

skriven

Min syster är gravid nu med så det ska bli kul o följa :D

20 Emma:

skriven

Heeeej :D

Aha okej, hihih (;

Va bra, de är bra me mig osckså :)

Va mysigt <3

Vi sov typ hela dagen xD men åt mumsig middag på kvällen iaf :) Sen sov igen, haha.

Kramar

21 Erica:

skriven

Svar: Mm, det blev det. ♥



När vet du om det gick bra?

22 simone:

skriven

Godmorgon vackra Katja, vad ska du göra för fredagsmysigt idag?

23 Sarah:

skriven

Hejsan gumman. Hoppas allt e bra med dig idag?! Vad ska ni hitta på i helgen? Hoppas att ni får en fin helg.Kramar

24 Mia & Co:

skriven

Hej! Håller tummarna för att ruvningen resulterar i en liten bebis om knappt 9 månader :) Kramar från ett par som snart ska börja sin första IVF-resa!

25 Malin:

skriven

håller en tumme och en tå!!! :*



svar; då är vi två som inte orkat ägnat oss så mycket åt bloggen på sistone. har själv varit (och är väl fortfarande) mer död än levande. dock hoppas jag på en vändning nu;

idag mår jag inte så bra alls. denna dag har varit en bergochdalbana som heter duga, och just nu ligger jag i mammas säng med datorn på benen/magen (vilket får mina ben att småsomna) och är trött som attan.

hur mår du själv idag kära du?

kramar på dig!

26 Alexandresen:

skriven

ha en trevlig helg, ställ gärna en fråga till mig som jag svarar på och publicerar svaren på sönag i bloggen :) Kommentera gärna med mina bilder :)

27 RESESNACK.:

skriven

svar: jaa, någon gång blir det minsann en romantisk weekend :)



var gärna med och tävla om adresstag i läder på min blogg :)



trevlig kväll!

28 Alexandresen:

skriven

sv: hehe ^^

29 Beatrice<3André:

skriven

ja gud ja, va bara massa tjaffs mellan oss, klart vi fårtfarande håller i hop :)

jag dricker inte alls så det är inge me de :) <33

30 Sofia:

skriven

SV: Aha de mest amed kärlek. Plöjer t.ex janet evanovich och Katarina von Bredow :)

Elsas mode var oxå intressant! :)

31 Nadja:

skriven

Hihihi. Jo jag vet. Har varit samma problem hos mig i veckan. Allt bra annars? =) kram

32 Anniz:

skriven

Hej, allt bra?

33 j:

skriven

Ok, håller tummarna nudå !

34 Ness:

skriven

tack så mkt :Dkramen

35 kittymon:

skriven

Hejsan!



Ja nu börjar kortisonsprutan hjälpa, och hela kroppen blir allmänt lite bättre men håller ju bara en liten tid.



Hoppas det blir bebis denna gång.



Ha det bra!

Kram

36 Erica:

skriven

Svar: Nope.. :p



Ska du se Melodifestivalen ikväll? :)

37 Martina, hobbyfotograf och mamma:

skriven

Hej gumman!



foten är inte svullen, men den gjorde ont men de är över idag och d eär skönt:)



spännade hoppas du får ett plus snart:)



SV: ikväll blir de melodifestivalen för våran del, och mysa tillsammans:)

sj?

krma

38 lisa:

skriven

var med och tävla om att bli veckans blogg hos oss! :)



http://smilinggirls.blogg.se/2010/february/veckans-blogg.html#comment

39 Johanna:

skriven

ja aldrig mer ie iaf :)

40 ♥ L A I L A ♥:

skriven

tack söta katja =)

41 Alexandresen:

skriven

Jag hoppas att ni har haft en skön lördag. Nu har svaren kommit upp från alla frågorna. Läs gärna dom :=)

42 Sarah:

skriven

Hejsan gumman. Usch ja som det snöade igår. Var rädd för att vi inte skulle komma hem. Var hos ett par vänner o åt tacos o kollade på Avatar. Idag ska jag o min sambo fira att vi varit tilsammans 10 år. Fast de e i morgon igentligen men då jobbar han.

Så idag blir det god middag o massa mys:) Hoppas att du haft en bra helg :)

När vet du om det fungerar och du e med barn??Nyfiken Hoppas verkligen att det fungerar denna gången. Varma kramar

43 Tova:

skriven

Åh så spännande! Kul att få följa eran resa :)

kram

44 Therese:

skriven

Hej hej!

I fredags kväll var vi & firade sambons bror, så jag kostade på mig att hoppas över tabletter & dricka ett par öl. Riktigt gott vá dé, det dricks alldeles för sällan numera. Annars har det väll varit en lugn helg, tränat & en massa vila. Vad har ni gjort då? Nja dé har inte kommit så mycké i helgen, idag é dock skit väder.

Kramar

45 RESESNACK.:

skriven

svar: ja, japan hade verkligen vart nåt!

46 Emma:

skriven

Hej sötnos!

HAhaha, lite skoj va de ;)

Jag mår helt okej, vakna med migrän, de suger värre än blåvalen :(

Händer för er i veckan då? :)

Kramar

47 Pia:

skriven

Hur går det för er med ruvningen? Nyfiken.. =P

48 mammaosa:

skriven

Grattis ruvare håller tummarna för att det går vägen denna gång



kram

49 Vicki:

skriven

Har inte hört av dig på länge!!! Är allt bra?? Har det gått bra för er??



Vicki

50 simone:

skriven

Så fint foto :) Vad gör du för mysigt ikväll?

51 M:

skriven

Gott!

52 Malin:

skriven

hejja hejja hejja! har du fått veta nå mer?

jag tänker på dig hörru,

och håller mina tummar och tår för att det funkar. kram på dig <3

Kommentera här: