100116

Idag har vi varit hos bror o hans tjej o tvättat, då vår bokningstavla är trasig här.. suck..
Skulle åkt och träffat en vän, men vart helt slut.. jättetråkigt, enda jag gjorde hos bror var att ligga i fåtöljen och gossa Ninni.. gillar henne massor..
Ninni i tvättstugan.. sååå gooo ändå ju..
Först var hon så rädd för Daniel, Daniel var lite på först, men han visste ju inte att hon var så rädd.. Men iaf så gick det mycket bättre och han fick röra henne, kela och klappa.. hihi..
1 Pia:

skriven

Men vilken söt vovve Ninni är! <3

2 Sarah:

skriven

Hejsan gumman. Hur e det med dig idag? Har du haft en bra helg?? Jobbigt o inte kunna tvätta hemma :( Kram

3 jessica:

skriven

Ja, drömmar kan verkligen ta kål på en!



Fin bild på hunden!

4 simone:

skriven

Awh, vilken sötnos! :)

5 Beatrice<3André:

skriven

jaaa det äär det :/ hur mår det ?

6 Heidi:

skriven

Så söt hund! =)



Nja, det är förmodligen crosstrainern som gjort att jag gått ner i vikt så pass snabbt.

Zumban har jag nyss börjat med så tror inte den har hunnit ge så mkt resultat ännu.

Men hoppas på att den i kombination med crosstrainern, kan strama upp här och där och hjälpa mig att nå tillbaka till idealvikten igen.

Japp absolut helt kanon kul att man kan zumba hemma framför tv:n =)



Har gått ner 2 nu, så ca 3 kg mer satsar jag på.

Sen bara bibehålla vikten samtidigt som jag stramar upp..



Ja, Wii fit PLUS är skoj - har ju det och det brukar jag också köra lite då och då, men absolut inte varje dag.. men det är rikigt bra övningar där också.!!



Jaha så du måste gå upp i vikt inför kommande graviditet, hur mycket måste du gå upp?



Jo då vi har haft snöväder igår kväll sent och under natten och morgonkvisten..men har slutat snöa nu..



Ha en toppenvecka du också!!

kramisar



7 Therese:

skriven

Hallå!

Vilken sötnos, vill oxå ha! Nja, klart att det går men då blir jag oftast riktigt illamående och kräks (kan hända ändå men inte lika ofta. Forsätter på rehab i Sundsvall, så det lär vara vila, teori & träning som står på schemat. Själv då?

Kram

8 Birgitta:

skriven

Så himla söt vovve!!!

Kommentera här: