♥ Jag saknar dig så ♥

Hjärtat skär o gråter, saknar dig så mycket pappa.. det gör så ont ju..
Tårarna rinner, det är värre nu än någonsin, saknade, längtan, att få träffa dig igen..
Vill att du ska vara här hos mig, vill få hålla om dig, säga hur mycket jag älskar dig.
Säga att du är den bästa pappan som finns.
♥ Älskar Dig ♥
Alltid i mitt hjärta...
Puss på dig pappa
451124 - 090805



Pappa älskade spela Bowling och var en av Sveriges bästa bowling-spelare, jävlar anamma så bäst han var MIN pappa på ALLT.. Stolt över min pappa.. Notera att han spelar Wii Sports ovanför o Bowling :)



En yngre far - fast han var ung när han gick bort...



Bilder på far o familjen som jag älskar...



♥ ÄLSKAR DIG PAPPA ♥
1 Malin:

skriven

sänder en tanke till dig, vännen;

och tänder ett ljus i huvudet (bara för att man inte tänder ett ljus på riktigt så kan man ju tända ett litet litet ljus i huvudet) för din pappa. <3



svar; åh, jag vet inte om jag tänker för mycket på andra. kanske. kanske inte. dock är det svårare än vad man tror att tänka på sig själv, att komma ihåg att samma saker gäller för en själv som för andra.

tack för din kommentar dock, den värmde <3

2 Cajsa:

skriven

hehehe, ja verkligen..XD

3 Heidi:

skriven

Så fina bilder - så mycket "familjekärlek" de visar.

Förstår att det måste kännas oerhört jobbigt att mista sin far, speciellt när han fortfarande var så pass "ung".

Tror att man själv måsta ha mist en mor eller en far för att HELT kunna sätta sig in i hur det känns.

Jag har inte mist någon mor eller far, men däremot en morfar som stod mig nära och det var oerhört jobbigt. Men förstår att det ändå inte kan sammanliknas med att mista sin far..

- styrkekram till dig!! -



De "kloka" säger att tiden läker alla sår, jag tror dock aldrig att såren läks, men däremot kommer man med tiden att LÄTTARE kunna leva vidare med sorgen och saknaden.. man kommer att med glädje kunna minnas tillbaka på alla roliga stunder man haft tillsammans..



SV:

Jo då klart att du kommer att kunna klara av att träna ZUMBA..

Haha inte tror jag att du är klumpig inte..!

När jag kan..så kan du också..tro mig! =)

Strunt samma att man kanske inte alltid har rätt kordination med armar och ben..haha..

- men det är hur som helst oerhört skoj!

Du kan läsa mera på www.zumbafitness.se

Samt som sagt goggla och söka på youtube.

Tycker man om att dansa så är detta en suverän träning, som man i "lugn och ro" kan göra hemma.

Fastän det är svettigt och "jobbigt" så tänker man inte på det som sådan i och med att det är så skoj!!



Kramisar

4 Pia:

skriven

Kan tänka mig hur det känns, jag saknar med men inte min pappa utan min farmor..

5 Petri:

skriven

Pappa <3<3<3

6 Erica:

skriven

Kul att se så många fina bilder.. <3

7 Beatrice<3André:

skriven

usch vad jobbigt att sakna någon så. men har du inte din mamma kvar vid liv ? :)

8 Petra:

skriven

Fina bilder:)instämmer med de ovanför, mycket familjekärlek över dom bilderna. Min far gick också bort i ung ålder, han va 47 så jag vet hur det känns att förlora en förälder, man glömmer aldrig,och dom finns alltid kvar på ett sätt, inom en. trotts att det va 16 år sedan min far gick bort så tänker jag väldigt ofta på honom.

Kommentera här: