Åh sååå underbar dag jag har haft idag...

Med gogumman Linda och hennes fina barn.. Kära hjärtanes så snälla barnen var med.. Jag frågade Linda om dom aldrig bråkar? Så trodde jag dom skulle tjaffsa iaf EN gång idag, men intet.. så snälla dom var.. hihi..

Vi badade, sörplade kaffe, fikade bullar, cocostoppar, smultronkex. Grillade korv och till det hade vi bröd, vi grillade inte alltså korv och bröd.. :) Ja, ni förstår? Jag är tokig jag..

Är sååå glad o såååå tacksam att du följde med Linda, hade du inte åkt, hade jag inte heller gjort det! Det är så mysigt att få träffa dig! Du accepterar mig för den jag är och jag behöver inte låtsas vara någon annan. Du förstår mig och om inte annat så försöker du verkligen! Jag förstår dig, kommer alltid finnas vid din sida, så länge du vill..



Sen måste jag tacka älsklingen för att han lånade ut bilen till mig, tack, tack, tack.. lovar jag ska tanka sen så fort jag får pengar!!



Barnen Felicia och Rasmus

1 åsa:

skriven

Hej !

Ja, jag har en blågul ara vid namn Bobo :)

Jag tror inte han har några större problem om han nu vill bita av ett finger men än så länge har han aldrig gjort det :) Han bits inte särskilt hårt alls. Tror det beror på hur man uppfostrar papegojan. Aror är rätt mycket enmansdjur så tror inte att dom kan bo ihop med katter. Men är vi ute och han ser en katt eller hund så bryr han sig inte men vi var hundvakt en gång och han gillade verkligen inte att ha en hund i lägenheten.



Gamla Ekudden i Mariestad stämmer bra det :)

Trevlig kväll !

2 MaryCaroline:

skriven

Sv: Haha, ja, folk brukar undra det :) Min pojkvän kommer från Iran och han är där nu. Så jag ska åka och hälsa på honom och hans familj, som jag aldrig träffat :)

3 Therese:

skriven

Go kväll gumman!

Kul att du haft en bra dag, blev det bad för din del också? HAr inte lyckats ta mig något bad ännu, tror jag avvaktar tills det blir någon grad varmare.

Ja men visst är det så, att man verkligen uppskattar dem. Nu hänger jag inte riktigt med på vad du menar? Är det att det kan vända väldigt snabbt du tänker på eller? Nä du det gör inte jag heller! Tack och lov har jag insett nu iaf att jag inte fixar att jobba heltid och det känns alldeles tillräckligt med 60%, som tyvärr känns för mycket vissa perioder.

KRAMAR & HOPPAS DU FÅR EN TREVLIG HELG

4 Johanna:

skriven

ja det är perfekt att man kan göra det här, för allt vill man inte alla skall läsa :)



ja dne glassen var mycket god kan jag lova. :) ja vågspel är en bra bok

5 Johanna:

skriven

mina hemligheter, tre sekunder och dyngkåt och hur helig som helst. fick jag hem :)

6 Johanna:

skriven

haha ja det lär det göra. Det är mia skänninger, som skrivit den, så den lär vara roligt :)

7 Rebecca:

skriven

sv: tack så mkt ^^,

8 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. jo det var ett tag sen :D

HEJ :D <3



http://www.polyvore.com/cgi/home?id=1707685

9 Victoria ♥:

skriven

sv, absolut! :D

10 Cajsa - F O T O B L O G G:

skriven

Ja, det var kul att hamna där. :D



Rösta idag med, lägg en röst på min bild.

Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön dag nu då.

11 åsa:

skriven

SV. Ja, Gamla Ekudden ligger i anslutning till Campingen. Mysigt att promenera där.

Aror kan bli väldigt gamla. 50 år är inte ovanligt. När han är utomhus så har vi honom i ett rep. Tror inte att han skulle flyga iväg men dumt att chansa. Inomhus har han ett eget rum med en stor bur i. Men när vi är hemma så är han ute och är lös i lägenheten.



Tack detsamma förresten :)

12 Michelle:

skriven

Svar: Tack så mycket! :)

Ja det gick jättebra, men var tvungen att gå dit för kloklippning för jag vågar inte göra det själv ;)



Ha en fin kväll!

Kram :)

13 Martina:

skriven

hejsan vännen!

ser ut som ni haft en hälig dag:)



sv: jo min sambo kör lastbil:) vaddå?



Allt bra annars med dig?

kram

Kommentera här: